E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18064  door Coach
 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eerste foto's bij daglicht. Erg paars; net geen Milka. Interieur oogt op de foto's erg smoezelig, maar in werkelijkheid valt het mee. Even kijken of we dat nog wat mooier schoon kunnen krijgen. Zit wel een vochtvreter in en dat zal ongetwijfeld een reden hebben.
 #18065  door ivo
 
Leuk compleet ding zeg, die kleur is ook echt mooi als je 'm in het echt ziet. Zeker als je 'm straks laat poetsen :D
Dat interieur krijg je met een extractor weer netjes, kun je ook laten doen overigens :lol:
Eerst even langs dat TD(S) mannetje hier van het forum, de puntjes op de i en lekker genieten straks!
 #18067  door Coach
 
Denk dat er een mooi klusje voor Jurgen aankomt, inderdaad. Wat is een extractor? Een schoonmaakmiddel?
Ik hoop snel langs dat mannetje te kunnen gaan; des te eerder rij ik met vertrouwen naar Oldebroek en terug. Nu een paar korte ritjes gemaakt, maar dat valt niet tegen! Ding rijdt heerlijk!
En wat is dit voor een stekker?
Afbeelding

Zit linksachterin achter het klepje bij het achterlicht. Die troep eromheen is overigens geen potgrond, maar de bekleding van het klepje die helemaal verteerd is.
 #18068  door Coach
 
Nou, de eerste kleine klusjes zijn alweer geklaard.
Alle speakers zitten weer op hun originele bedrading. Er zijn allemaal extra draden getrokken voor het aftermarket audio-systeem wat er in gezeten heeft. Gelukkig hebben ze de originele bedrading heel gelaten en laten zitten. Dus alles werkt weer zoals het hoort en we kunnen weer genieten van de stereo radio of naar een zelf samengesteld cassettebandje.
Verschillende schakelaars vervangen zodat ze nu allemaal weer verlicht zijn.

En de auto door de wasstraat gehaald en nog een keer met twee man lopen kijken, maar hij is echt helemaal puntgaaf. Één klein roestplekje bij een stootlijst, maar verder niks. Interieur ook behalve de bovenste rand van het deurpaneel rechtsachter. Daar heeft iets scherps tegenaan gezeten want daar zijn hapjes uit. Wel is de auto heel vochtig van binnen; staan nu drie vochtvreters in. Aan de groene aanslag op de ruitenwissers te zien heeft de auto lang buiten gestaan.
Achterklep en achterruit gaan netjes open, dus deze keer geen kabelbreuk of een vastgeplakte achterruit. Alle accessoires die in de kofferbak horen zitten er nog netjes in zoals de gevaren driehoek, krik en de 'wiggen' om te voorkomen dat de auto gaat rollen; zelfs het bagagenetje zit keurig opgevouwen onder de vloerklep en alle bevestigingspunten zijn nog heel.
En de olie is in 2015 in ieder geval vervangen, getuige dit kaartje:
Afbeelding
Blijkbaar is er niet al teveel mee gereden meer sindsdien, want de huidige km-stand is:
Afbeelding
 #18074  door ivo
 
Ik voel dat er een blij man is die dit heeft geschreven, de emotie rondom de E34 komt helemaal bovendrijven 8-)
 #18075  door MemphisBmw
 
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Coach 8-) :mrgreen: Je zult hier geen spijt van krijgen, zeker niet als hij bij Eric is langs geweest!
Laat maar even weten wanneer je naar Eric gaat dan kan ik ook even voorbij komen en deze met mijn eigen ogen aanschouwen.

Zag ik daar mijn naam trouwens voorbij komen en werd er iets gezegd over poetsen? ;)
Graag zelfs, je hebt m'n nummer, heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Wat betreft je bekleding; Die moeten geshamponeerd worden, nat maken en met een nat/droog zuiger het water eruit zuigen.
Deze heb ik zelf niet maar kan ik wel aan komen indien gewenst.

Ik ga dit topic volgen, altijd leuk om te lezen hoe Coach zijn woorden neerzet als hij een nieuw speeltje heeft. Weet bijna wel zeker dat hij zich net zo voelt als een kind van 5 op kerstavond!
 #18076  door epmans
 
Coach schreef: En wat is dit voor een stekker?

Zit linksachterin achter het klepje bij het achterlicht. Die troep eromheen is overigens geen potgrond, maar de bekleding van het klepje die helemaal verteerd is.
ik denk trekhaak
 #18077  door ivo
 
MemphisBmw schreef:Wat betreft je bekleding; Die moeten geshamponeerd worden, nat maken en met een nat/droog zuiger het water eruit zuigen.
Deze heb ik zelf niet maar kan ik wel aan komen indien gewenst.
Dat is dus een extractor :D
Ik gebruik daarvoor spullen van Carclean, gewoon een all purpose cleaner met geurtje. Goed schoonmaken eerst, al het vuil eruit. Dan insoppen/schuimen en met de nat-droog stofzuiger het vuile water + troep uit de bekleding halen (extract).
epmans schreef:
Coach schreef: En wat is dit voor een stekker?
Zit linksachterin achter het klepje bij het achterlicht. Die troep eromheen is overigens geen potgrond, maar de bekleding van het klepje die helemaal verteerd is.
ik denk trekhaak
Lijkt er wel op, die komt op de tegenstekker van de kabelboom van de originele trekhaak
 #18078  door Coach
 
ivo schreef:Ik voel dat er een blij man is die dit heeft geschreven, de emotie rondom de E34 komt helemaal bovendrijven 8-)
Dat voel je helemaal goed, Ivo. Kritiek op de E34 wordt niet op prijs gesteld... :D
 #18079  door Coach
 
MemphisBmw schreef:Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Coach 8-) :mrgreen: Je zult hier geen spijt van krijgen, zeker niet als hij bij Eric is langs geweest!
Laat maar even weten wanneer je naar Eric gaat dan kan ik ook even voorbij komen en deze met mijn eigen ogen aanschouwen.

Zag ik daar mijn naam trouwens voorbij komen en werd er iets gezegd over poetsen? ;)
Graag zelfs, je hebt m'n nummer, heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Wat betreft je bekleding; Die moeten geshamponeerd worden, nat maken en met een nat/droog zuiger het water eruit zuigen.
Deze heb ik zelf niet maar kan ik wel aan komen indien gewenst.

Ik ga dit topic volgen, altijd leuk om te lezen hoe Coach zijn woorden neerzet als hij een nieuw speeltje heeft. Weet bijna wel zeker dat hij zich net zo voelt als een kind van 5 op kerstavond!
Dank je wel; hoop dat ik snel terecht kan, want ik durf de auto nu nog niet mee te nemen naar Oldebroek. Stel dat er iets gebeurd...
En voor het poetsen maken we nog een afspraak; dat zal ergens binnen moeten gebeuren met die kou, neem ik aan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28