E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #17801  door TTK
 
Theo schreef:
Coach schreef:
Theo schreef:Mooi setje zo, zijn een hoop mensen jaloers op.
Volgens mij heb jij nagenoeg zo'n zelfde setje... Toch?
De E30 325i heb ik in de vorm van een 87-er cabrio, maar aan die 540i/6 kan ik niet tippen met mijn ouwe E34 525i, verotte E28 535i of Audi A8 3.7
Die E28's of E30 cabrio's zijn ook begeerlijke auto's Theo :mrgreen:

Mijn complete gerestaureerde 86er 325i cabrio heb ik helaas moeten verkopen door aankoop van een huis, nog steeds enigszins spijt van.
Afbeelding

En de E28 met een snelle M20B25 werd qua koets te slecht om hier wat verder mee te doen.
Afbeelding
 #17808  door Theo
 
De looks van een dikke verlaagde E28 worden door slechts één andere BMW overtroffen en dat is een 635CSi, de rest heeft blotekontengezichten.

Mijn E28 heeft aan de rechterkant flink in elkaar gezeten en heeft krokante dorpels en krikpunten, eigenlijk is het gewoon einde oefening. Bovendien is een E28 qua rijden (vind ik) nu echt vergane glorie, een E34 rijdt zoveel beter en comfortabeler, ik ben een E28 ontgroeid. We moeten verder in het leven...

Mijn E30 cabrio is vooral leuk vanwege het woordje cabrio, ook dat type auto is me te klein en kinderachtig geworden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17982  door andre
 
Lekker Topic hoor,

de e28 is toch ook echt mijn favoriete 5,

dit was (een tijd geleden) mijne :cry:

Afbeelding
 #17986  door JerunK
 
In ieder geval een mooie 540i én een touring, altijd een pluspunt! Kan het kloppen dat deze in de omgeving Zutphen rondrijdt?
 #17990  door TTK
 
JerunK schreef:In ieder geval een mooie 540i én een touring, altijd een pluspunt! Kan het kloppen dat deze in de omgeving Zutphen rondrijdt?
Dit klopt inderdaad, ben zelf ook woonachtig in het mooie stadje an de ijssel :mrgreen: l
 #17999  door MCMOUS
 
Coach schreef:Je hebt stuurbediening, zie ik. Werkt dat ook allemaal?
Werkt dat ja? Vind het een mooi stuur!
 #18000  door TTK
 
MCMOUS schreef:
Coach schreef:Je hebt stuurbediening, zie ik. Werkt dat ook allemaal?
Werkt dat ja? Vind het een mooi stuur!
De cc werkt op het stuur, de telefoon en radio echter niet.