E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #21691  door easy rider
 
Mooi verslag Ward, zo met die foto's. Leuk stukje leesvoer.
 #22172  door Ward.
 
Ondertussen is de wagen voorzien van mijne oude set velgen, 17" styling 32 8J rondom. Voor het mooie toch op zoek naar een breedset, van spacer bens ik niet zo'n fan :roll:
Het interieur heeft een dieptereiniging gehad en heb dit eindelijk weer gemonteerd, wat rijdt die wagen fantastisch in vergelijking met mijn vorige 520...


Afbeelding

Naast de voorstoelen/achterbank zijn er ook M5 instaplijsten gemonteerd.
Achteraan steken nu ook de grijze M5 gordels met zwarte bies, vooraan ontbreek ik nog 1tje. Nog even zoeken welke kant ik heb liggen (Of zijn deze hetzelfde?)
De bijhorende M5 omlijsting van de pook heb ik ook en zal ik laten overtrekken in een correcte kleur!

Het getrainde oog ziet dat de bijhorende deurpanelen ontbreken, de inleg panelen heb ik liggen in de correcte stof. Maar dat wordt nog een projectje voor als het mooier weer is 8-)

Afbeelding

Verder liggen er nog kleine originele tweeters klaar voor in voordeuren, het werkend krijgen is voor later.
En de luxe uitvoering binnenverlichting heb ik ook nog aangeschaft (Aparte schakelaar Links/rechts, en leeslampjes achteraan manueel te bedienen)

In de verdere toekomst wil ik de wagen voorzien van zonneschermen voor de achterdeuren,cruise control,koplampsproeiers, rode heckblende etc. En het liefst een B12 kit, maar de E21 heeft ook wat liefde (Lees als budget) nodig om tegen de zomer rond te rijden ;)


Uiteraard is het niet allemaal perfect, zo heb ik toch al enkele kwaaltjes gevonden die ik moet aanpakken!
- dashboardverlichting werkt wel allemaal, maar gaat soms een seconde ietsje minder hard branden.
- Foutcode remlicht/achterlicht terwijl deze wel perfect werken
- Bij koude motor zakt het toerental iets te trager dan ik gewend ben, zingt zo'n beetje na

Gelukkig maar kleine prullen, dus dat pakken we zeker wel aan!