E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #17285  door Gerard
 
Hallo iedereen,

Ik heb mij in het verleden al een keer voorgesteld maar ga dit nog een keer doen.

Ik ben Gerard en rij een 1994 520i 24v ex2 aut waar ik de 2e eigenaar van ben.
Heb deze auto gekocht met 226000 op de teller en deze tikt nu bijna de 250000 aan.
Ik heb deze auto eerder proberen te verkopen en dit is gelukkig niet gelukt.
Na een schorsing van 6 maanden en te hebben geprakiseerd wat met deze auto te gaan doen,
uiteindelijk toch het project gestart om deze auto weer tot zijn recht te brengen.
Na lang zoeken voor de juiste velgen voor deze auto (17" borbet A velgen met de exacte steekmaat, naafdiameter en ET waarde)
Deze velgen lagen in Mannheim Duitsland, dus dat betekende een roadtrip. Eenmaal aangekomen bleken deze mensen ook een lederen interieur
te hebben en een eisenmann uitlaat. na alles ingepakt te hebben weer heerlijk terug gereden naar huis.
Afspraak met de spuiter gemaakt om alle roest op de deuren/wielkasten etc te verwijderen en delen opnieuw te spuiten, de velgen moesten uiteraard ook mee.
Ook maar gelijk de bak laten flushen en het diff van nieuwe olie laten voorzien.
De dorpels zullen binnen een aantal weken nog een keer dezelfde kleur zwart gespoten worden als de sierliesten en onderzijde van de bumpers.

Het is een lange weg geweest tot dit punt te komen maar het resultaat mag er zijn zeg.
Het project is nog lang niet klaar maar voor nu vind ik het wel even welletjes.

Mvg,

Gerard

https://myalbum.com/album/CjafdwLKUr8x" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Gerard op 02 okt 2016, 17:43, 3 keer totaal gewijzigd.
 #17287  door andre
 
hallo Gerard,

mooie auto hoor en mazzel dat je in één keer zoveel leuke spullen heb kunnen bemachtigen, de Borbet A is echt een passende klassieker.

Afbeelding
 #17288  door danny-ex-touringE34
 
Welkom Gerard. Stijlvolle auto in een mooie kleur. Als je ook foto's van het leren interieur hebt .... . En van het oude interieur?
Wat wil je nog aan te auto verbeteren/veranderen tzt? Groeten, Danny
 #17298  door easy rider
 
Welkom Gerard,

Veel plezier op het forum.
 #17301  door Ruck
 
Leuk als er weer tijd in zn stijlvolle auto gestoken wordt!
Goede smaak hoor! Die donkere kleur met die wielen 8-)
Achter ook lekker breed i.c.m. die V profieltjes. Het kleine detail!
 #17305  door Coach
 
Mooie kleur zeg. En met die velgen ziet ie er schitterend strak uit.
 #17315  door Gerard
 
dannytouringE34 schreef:Welkom Gerard. Stijlvolle auto in een mooie kleur. Als je ook foto's van het leren interieur hebt .... . En van het oude interieur?
Wat wil je nog aan te auto verbeteren/veranderen tzt? Groeten, Danny

Danny ik heb een aantal foto's geupload in het album van het oude interieur en het nieuwe.
En voor in de toekomst zou ik graag nog een ander blok erin willen bouwen met toch wel iets meer pk dan 150 ;)
Hij komt nog uitstekend mee in het hedendaagse verkeer maar snel is anders haha.


Iedereen bedankt voor de reacties.
 #17318  door danny-ex-touringE34
 
:oops: :oops: Heb niet door gescrolled na de eerste foto's. Nu wel, verschil is goed te zien. Het stoffen interieur ziet er ook nog goed uit. Vind leer altijd erg mooi staan. Mooi pakket foto's. Groeten, Danny
 #17411  door Jgpeggeman
 
welkom hier! mooi wagen!

Borbets zijn inderdaad mooie wielen onder een e34 (mits deze een beetje verlaagd is)