E34Forum.nl

 #17159  door Alex Kroeze
 
Die doen het dus niet meer.Er staat stroom op de schakelaar dus dat is goed en als je de schakelaar doormeet komt er dus ook stroom dus ik denk dat het daar ook niet in zit.Spiegels zijn er beide af geweest bij het wrappen en ik heb ze er zelf net ook even afgepakt maar zie niks bijzonders.Ook wel vreemd dat ze het allebei niet meer doen.Verstellen niet maar ook de spiegelverwarming niet.

Iemand een idee?

Alex
 #17160  door epmans
 
Gemonteerd zonder de stekker terug de pluggen?
 #17171  door Alex Kroeze
 
Ik denk dat die stekkers in de deur zelf achter het paneel zitten?Die zijn er niet af geweest.Dat je die lostrekt lijkt me dan ook raar?

Alex
 #17172  door epmans
 
Maar jij geeft aan dat de spiegels er af geweest zijn en dat ze erna niet meer gewerkt hebben... ja daarvoor moet je achter het deurpaneel zijn. Misschien dat het ook lukt door hard te trekken, dat heb ik nooit geprobeerd. Het is een platte stekker.
 #17188  door Alex Kroeze
 
Ze hebben die spiegels aan de bekabeling laten hangen volgens mij.Ik zal er wel eens een deurpaneel aftrekken en kijken of we daar dan wel stroom hebben.Ik mag toch aannemen dat die stekkers op zijn BMWs uitgevoerd zijn en niet zo maar uit elkaar gaan.......

Alex
 #17190  door Ruck
 
Er aan laten hangen? Een spiegel is niet zwaar, maar de bekabeling hangen lijkt me niet echt netjes werk. Na ~25jaar, kunnen stekker wel slechter worden.

Het is wel vreemd dat ze het beide niet doen, dus een los kabeltje lijkt mij niet het probleem. Maar je kunt het beter wel uitsluiten.
 #17196  door Alex Kroeze
 
Dat vindt ik ook maar misschien is het wel doorverbonden van de ene naar de andere spiegel of zo?

Ik zal wel links beginnen en eens kijken of er tot aan die connector in de deur stroom is.Als dat zo is dan kan het alleen nog in de spiegel zelf zitten.Als je het glas er uit haalt kan je er dan bij of moet de achterkant er af en kan die er überhaupt af?

Alex
 #17206  door JerunK
 
Glas eraf is niet nodig, behalve wanneer je de stekkers van de glasverwarming en de stekkertjes direct op de motor wilt checken. Achterkant eraf is dan zeker niet nodig, je kunt er alleen vanaf de spiegelkant goed bij.