E34Forum.nl

 #17154  door LemmwnsB89
 
Beste leden,

Ik heb het probleem dat waneer ik de wagen sluit op afstand de deuren aan de bestuurderskant niet meer reageren. Als ik de wagen manueel sluit met de sleutel, is het enkel nog de linker achterdeur.
Iemand een idéé wat het kan zijn?


Mvg
 #17162  door Speedy
 
Motoren. Van de cntrale vergendeling mogelijk defect. Al laten testen met uitlees software?
 #17164  door Speedy
 
Ik heb de software.
Heb je al eens geprobeerd om de motoren los te nemen? Heb je ook al geprobeerd op beide cilinders met je sleutel? en wat gebeurd er als je de pen bij de deur in drukt als je er in zit?
 #17166  door epmans
 
en voor de zekerheid, zet eens met de sleutel op slot aan passagierszijde. Als het goed is, gaat de bestuurdersportier dan niet op slot. Ik vrrmoed ook de cv motortjes.
 #17169  door LemmwnsB89
 
Speedy schreef:Ik heb de software.
Heb je al eens geprobeerd om de motoren los te nemen? Heb je ook al geprobeerd op beide cilinders met je sleutel? en wat gebeurd er als je de pen bij de deur in drukt als je er in zit?





Ik heb nog geen tijd gehad voor de motoren los te halen. Als ik met de sleutel de rechterportier open/sluit reageren enkel de 2 portieren van passagiers kant. En als ik de deurpin bij de bestuurders kant induw doet enkel de linkerachter portier niets. Bedankt voor de snelle reactie
 #17170  door LemmwnsB89
 
epmans schreef:en voor de zekerheid, zet eens met de sleutel op slot aan passagierszijde. Als het goed is, gaat de bestuurdersportier dan niet op slot. Ik vrrmoed ook de cv motortjes.


Inderdaad heb het geprobeerd en dan sluit de bestuurders portier niet mee evenals het portier erachter. Bedankt voor de reactie
 #17191  door Coach
 
Theo schreef:De twee linker motoren zijn stuk, vervangen is een klusje waar je niet gelukkig van wordt.
Ik heb hetzelfde rechts en ben er toen aan begonnen om ze te vervangen. De vorige eigenaar blijkbaar ook, want de kop van de boutjes die je los moet halen om bij de actuator te komen zijn verrot. Heb de boel snel weer dicht gemaakt. Klusje voor iemand die echt weet wat ie doet.