E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #16837  door epmans
 
Ik werd gewezen op deze meeting van BMW Club Nederland.

http://bmwmeetingmarum.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Marum ligt in Groningen, vlak naast Friesland en is gelegen aan snelweg A7.
 #16871  door Icebrain
 
epmans schreef:Ik werd gewezen op deze meeting van BMW Club Nederland.

http://bmwmeetingmarum.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Marum ligt in Groningen, vlak naast Friesland en is gelegen aan snelweg A7.

Ik zit in de buurt van de A7, helaas kan k er niet zijn anders moet ik de E34 onder de handen van de poetser weghalen :mrgreen:
 #16875  door Bart Jansema
 
Ga je er heen eric?
 #16887  door Bart Jansema
 
epmans schreef:Dat ben ik wel van plan.
Ik weet het nog niet. Ben je er vaker geweest? Heb geen idee of het de moeite waard is. Heb wel eens foto's gezien maar vond het op de foto's klein lijken
 #16889  door epmans
 
nee nog nooit daar geweest. ze geven wel aan dat het iets 'internationaal' is.

ben dit jaar alleen op de sleutelmeeting geweest en ik wou juist veel meer meetings bezoeken maar heb telkens weer wat anders (ook leuke dingen hoor ;)). Voor deze meeting ben ik mn weekend aan het aanpassen. Overigens ga ik wel smorgens sporten, thuis koffie drinken en lunchen dus ben er pas in de middag. wellicht dat ik onderweg nog even iemand oppik of dat we achter elkaar aan rijden.

als je wel daar kan zijn, kunnen we elkaar (eindelijk) eens in real live zien, mits we ff wat afspreken of telnr uitwisselen.
 #16895  door Bart Jansema
 
Misschien als ik me verveel dat ik even langs rij, als het maar geen sjonny meeting is ;)
epmans schreef:nee nog nooit daar geweest. ze geven wel aan dat het iets 'internationaal' is.

ben dit jaar alleen op de sleutelmeeting geweest en ik wou juist veel meer meetings bezoeken maar heb telkens weer wat anders (ook leuke dingen hoor ;)). Voor deze meeting ben ik mn weekend aan het aanpassen. Overigens ga ik wel smorgens sporten, thuis koffie drinken en lunchen dus ben er pas in de middag. wellicht dat ik onderweg nog even iemand oppik of dat we achter elkaar aan rijden.

als je wel daar kan zijn, kunnen we elkaar (eindelijk) eens in real live zien, mits we ff wat afspreken of telnr uitwisselen.