Op het forum heb ik er al even naar gezocht en kwam het topic van Dimitri tegen waar het over de elektrische koelvin gaat. Zowel met voor- als nadelen.
Ik zit er aan te denken omdat mijn 540i tijdens de vakantie nogal veel moest koelen op de bergpassen. Logisch, maar als je dan hoger in de toeren komt hoor ik alleen nog de viscofan in plaats van de V8 roffel. De viscokoppeling is ongeveer 15.000km oud dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Heeft iemand er meer ervaring mee? Voor- en nadelen? Welke onderdelen zijn er eventueel te gebruiken?
Alvast hartelijk dank!
Ik zit er aan te denken omdat mijn 540i tijdens de vakantie nogal veel moest koelen op de bergpassen. Logisch, maar als je dan hoger in de toeren komt hoor ik alleen nog de viscofan in plaats van de V8 roffel. De viscokoppeling is ongeveer 15.000km oud dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Heeft iemand er meer ervaring mee? Voor- en nadelen? Welke onderdelen zijn er eventueel te gebruiken?
Alvast hartelijk dank!