E34Forum.nl

 #16509  door danny-ex-touringE34
 
"" Straks maar een shoppen op MP voor een paar M50 blokken; kosten toch niks... ""

Zoek ik en krijg IK er 1 (zonder prijs; zal wel aardig aan de prijs zijn) en TREKHAKEN !!! Groeten, Danny
 #16524  door Theo
 
Coach schreef: Ik vermoed dat Theo het niet zo bedoeld,
Tientje per stuk + 5 euro voor de kleine moeite van het verzenden maakt 65.

Stuur maar een fax bij interesse.
 #16526  door JerunK
 
Mag een telegram ook?
 #16527  door Ruck
 
JerunK schreef:Mag een telegram ook?
Ik denk alleen morse of een postduif :|
 #16528  door Coach
 
Theo schreef:
Coach schreef: Ik vermoed dat Theo het niet zo bedoeld,
Tientje per stuk + 5 euro voor de kleine moeite van het verzenden maakt 65.

Stuur maar een fax bij interesse.
Telex verzonden....
 #16544  door Bart Jansema
 
Lambdasonde kan ook nog hierdoor draaide die van mij toen ook slecht...... wat ook nog kan is je lmm als deze stuk is dan reageert de motor er niet op als je hem los trekt en als die goed is gaat de motor slecht lopen als je hem los trekt.
 #16546  door Alex Kroeze
 
Zou je niet gewoon eens uit lezen of laten doen en dan eens kijken?Dit is wel giswerk zo.Maar ik denk ook een vacuümlek waardoor de verhoudingen niet meer kloppen.

Alex
 #16549  door Coach
 
Uitlezen gaat niet bij een E36 van 1993. Er zit geen storingsgeheugen in, heb ik begrepen.
 #16550  door Coach
 
Bart Jansema schreef:Lambdasonde kan ook nog hierdoor draaide die van mij toen ook slecht...... wat ook nog kan is je lmm als deze stuk is dan reageert de motor er niet op als je hem los trekt en als die goed is gaat de motor slecht lopen als je hem los trekt.
LMM zou inderdaad ook nog kunnen, maar hij loopt niet constant slecht. Alleen bij het starten en dan ook nog maar heel even.
 #16551  door Alex Kroeze
 
Coach schreef:Uitlezen gaat niet bij een E36 van 1993. Er zit geen storingsgeheugen in, heb ik begrepen.
Zit er geen ronde stekker onder de motorkap dan?Ik heb geen idee met een E36.Je zou toch denken dat er wel iets moet kunnen.

Alex