Vandaag de automaatbak van de TDS vervangen, 5HP18.
Alles ging goed, proefrit gemaakt en de bak schakelt als boter. Eenmaal thuis aangekomen, zo een 20 kilometer gereden wil ik de hendel in P zetten maar zit vast in D. Vervolgens wat zitten jutteren en ineens kan ik de hendel weer bewegen maar nu wel erg soepel. Ik zie op het dashboard dat ik schakel want ik zie P, R, D enz. maar de bak doet niks. Hij staat wel in N nu omdat de wagen rolt en ik kan ook starten.
Ik vermoed dat ik nu de schakelkabel uit de hendel uit de bak getrokken heb maar dan nog is het vreemd dat de zaak vast stond/staat.
Morgen maar es de krik onder de auto zetten en kijken wat er loos is.
Wat ik mij af vroeg is: Komt het signaal voor de schakel stand op het dashboard uit de bak of vanaf de handel in de auto?
Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?
Alles ging goed, proefrit gemaakt en de bak schakelt als boter. Eenmaal thuis aangekomen, zo een 20 kilometer gereden wil ik de hendel in P zetten maar zit vast in D. Vervolgens wat zitten jutteren en ineens kan ik de hendel weer bewegen maar nu wel erg soepel. Ik zie op het dashboard dat ik schakel want ik zie P, R, D enz. maar de bak doet niks. Hij staat wel in N nu omdat de wagen rolt en ik kan ook starten.
Ik vermoed dat ik nu de schakelkabel uit de hendel uit de bak getrokken heb maar dan nog is het vreemd dat de zaak vast stond/staat.
Morgen maar es de krik onder de auto zetten en kijken wat er loos is.
Wat ik mij af vroeg is: Komt het signaal voor de schakel stand op het dashboard uit de bak of vanaf de handel in de auto?
Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?