E34Forum.nl

 #16263  door Alex Kroeze
 
Hallo heren.

Is er iemand hier op het forum die dit op korte termijn kan maken?Dan is er ook nog een klein gaatje in een voorscherm links.
Dorpel.jpg
Het opnieuw spuiten is niet zo een probleem omdat ik toch de auto wil laten wrappen maar dat is dus over 1.5 week al en voor die tijd moet ik dit toch wel opgelost hebben.

Dus als iemand kan helpen dan heel graag.Kosten worden uiteraard vergoed ;)

Alex
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #16269  door Speedy
 
Oei dat is niet zomaar even dicht te krijgen denk ik.
 #16273  door Alex Kroeze
 
Nou een plaatje in model buigen,die oude zooi er uit slijpen en dan lassen zou toch wel moeten lukken.Ik heb maandag een afspraak en dan gaan we het wel zien.Die klote strips waar allemaal water achter blijft zitten is hier de oorzaak van denk ik.Ben wel even benieuwd hoe het achter deze plaat uit ziet......

Ondertussen zijn we ook weer begonnen met de onderkanten van de deuren.Daar blijft ook water in de rubber strip staan en dat zie je dus goed terug.

Dan nog weer een gat midden in de dorpel :twisted: In stukken die ooit al eens vervangen zijn.Ik hoop dat die skirts iets helpen.Of stroomt het water er gewoon er achter langs en rot het dan vrolijk verder?

Alex
 #16275  door Speedy
 
wat jij zegt kan wel. maar je moet het staal goed schoon krijgen. en als ik zo de dorpel zie... moet er aardig wat weg.
 #16278  door JerunK
 
Heeft Epmans niet nog wat om uit te slijpen?
 #16279  door epmans
 
JerunK schreef:Heeft Epmans niet nog wat om uit te slijpen?
Inderdaad, die heeft niet wat uit te slijpen op t moment.
 #16281  door JerunK
 
:lol:
 #16297  door Alex Kroeze
 
Het is al gemaakt :D

120.- euries en 2.5 uur werk.Dat was niet alleen voor deze plek maar 3 gaten in de beide dorpels en een gat in het spatbord linksvoor.

Ik kan weer lekker plamuren schuren en spuiten en wachten waar het volgende gat zal zijn :mrgreen:

Alex
 #16300  door Speedy
 
Dat valt nog reuze mee aan prijs. ik had persoonlijk meer verwacht.

Top dat ze weer heel is. ;)