E34Forum.nl

 #16017  door Jgpeggeman
 
Wat een waanzinnig gave auto heb je daar gescoord coach!!!!!!

Zo is de e30 op zijn mooist! en qua motorswap: Gooi er een m60 in! :D :D :D

(mijn ultieme bmw is nog steeds een e30 touring, met een s62 swap!)
 #16023  door Coach
 
Vandaag weer wat leuke verfraaiingen/upgrades gedaan samen met Michael aka Attatjapnerd aka Jaap de Aap
Bij Fatih een ATA gescoord en vanmiddag gemonteerd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Temperatuursensor is niet helemaal goed meer, denk ik.

De ventilator kap vervangen. De oude was al helemaal br0os
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Coach op 02 jul 2016, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 #16027  door epmans
 
De sensor hoeft niet stuk te zijn, je moet eerst even laten wennen aan het leven. Als ie na paar uur nog niet reeel weergeeft issie wel stuk.
 #16029  door Coach
 
Net al even uitgeprobeerd, maar blijft hardnekkig op -30 staan.
 #16030  door Coach
 
Jgpeggeman schreef:Wat een waanzinnig gave auto heb je daar gescoord coach!!!!!!
Dat vind ik nou ook! Qua motorswap maar even de rem er op. Er komen steeds meer noodzakelijke onderdelen bij, dus dan wordt het minder aantrekkelijk. Ik zou overigens al blij zijn met een ander 4 cilinderblok met een ketting ipv riem (M42 of M43).
 #16037  door Ruck
 
Heerlijk om lekker zn dagje aan je auto te "frotte" Oftewel, sleutelen :D
oldskool radio past er goed in, netjes hoor!
 #16043  door Coach
 
Vandaag heel de dag bezig geweest met de deur in een poging om de cv weer aan de gang te krijgen. Niks. Krijgen het cilinderslot er ook niet uit, dus als iemand suggesties heeft...
De CV module hebben we gewisseld, maar geen resultaat. Daarnaast zit een aansluiting voor een relais; is die voor de CV of ergens anders voor?
De bekabeling voor electrische ramen ligt er overigens wel in, dus dat opent weer mogelijkheden.
Als - schrale - troost:
Afbeelding
Een gereedschapsetje. We weten alleen niet precies wat er in hoort te zitten.

En het lampje in de 'overhead-display' vervangen met als resultaat een knipperend melding: "airbag".
Afbeelding
 #16072  door Coach
 
Vandaag is het wiellager linksachter vervangen en nog veel belangrijker: ik heb 'm ff stukkie laten zakken voor.
Before
Afbeelding

After
Afbeelding

Centimeter of 2 a 3 gezakt, of zoals wij echte tuners zeggen: 20 tot 30 mm. Was even bang dat ie dan misschien nogal bonkig zou rijden, maar omdat ik een topmerk veren (HR) heb aangeschaft is het comfort gebleven.
Het 'raadsel' van het niet werkende slot is ook opgelost: onder in de deur lag het 'palletje' wat de deur uit of in de vergrendeling drukt. Nou dat vervloekte slot er nog uit zien te krijgen.
 #16073  door Ruck
 
Geen groot verschil, wel een mooi resultaat. mooier in de kuip en blijvend comfort! 8-)
 #16115  door MemphisBmw
 
Zeer leuk om te lezen hoe je langzaam maar zeker alles naar wens aanpast, de verlaging van 20 - 30 mm staat de E30 goed! 8-)
Je maakt me wel gekker Coach, je blijft maar foto's erop zetten en eraan sleutelen maar hoe meer foto's ik zie van de E30 hoe meer mijn handen beginnen te jeuken om oa de E30 te poetsen :mrgreen:
Keep on going Coach.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15