Zo we zijn al weer wat kilometers verder met de E38. Inmiddels zijn de de half miljoen gepasseerd. BIj warme motor had de bak problemen met terug schakelen. Bij uitlezen kwam een aantal storingen naar voren. Ook een twee tal storingen in de bak. Als ik volgas gaf ij warme motor trok ik nog trager op dan een klein boodschappen wagentje. Rij je dan met je 2.8...
Ook kwam er een motor storing uit. Na wat schermen door gegaan te zijn. Blijkt het signaal van de nokkenas sensor niet aannemelijk te zijn.. ook verbruikt hij olie. We hebben tot nu toe de complete carter ventilatie vervangen. En ook een andere nokken as sensor geplaatst.
En wat blijkt. De storingen (op geluid na) zijn uit de bak verdwenen. als ik hem nu indruk dan gaat hij er als een raket vandoor.
Ook hebben we de PDC in de voor en achterdemper is weer werkende. Er was na wat onderzoek een unloader relais defect.
Ook kwam er een motor storing uit. Na wat schermen door gegaan te zijn. Blijkt het signaal van de nokkenas sensor niet aannemelijk te zijn.. ook verbruikt hij olie. We hebben tot nu toe de complete carter ventilatie vervangen. En ook een andere nokken as sensor geplaatst.
En wat blijkt. De storingen (op geluid na) zijn uit de bak verdwenen. als ik hem nu indruk dan gaat hij er als een raket vandoor.
Ook hebben we de PDC in de voor en achterdemper is weer werkende. Er was na wat onderzoek een unloader relais defect.
De 540i staat geschorst. rij nu een 728ia met bijna 530.000 km er op. De 540 gaat worden aangepakt. Zodra het feest gaat beginnen volgt er een verslag.