E34Forum.nl

 #13844  door Ruck
 
Ik zie ze soms voorbij komen op internet en aangezien ik nog niet echt een BMW kenner ben.
Stel ik liever eerst de vraag:

Zijn angeleyes op BMW's mooi om te zien of absoluut NOT DONE?

Ik vind het zelf wel een stoere blik geven, maar als de gemiddelde BMW rijder het meer als eem verpaupering ziet.
Dan zie ik daar toch graag vanaf ;)
 #13846  door ivo
 
Die AE's zijn een kenmerk voor de modernere BMW's, daar staat het mooi maar op een E34 niet. Maar dat laatste is mijn mening, je moet gewoon lekker doen wat jezelf mooi vindt op jouw auto.
 #13859  door Cees
 
as je het mooi vind dan moet je er voor gaan
zelf vind ik het ook erg mooi mits het de goede zijn
geen clearglas of zoiets maar originele look

Afbeelding

.
 #13862  door Icebrain
 
Cees schreef:as je het mooi vind dan moet je er voor gaan
zelf vind ik het ook erg mooi mits het de goede zijn
geen clearglas of zoiets maar originele look

Afbeelding

.

En dan kan jij precies vertellen welke je moet aanschaffen Cees..................??
 #13863  door Coach
 
De puristen zijn er niet van gediend, maar ik vind Angel Eyes op een E34 absoluut een mooi gezicht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ze op al mijn E34's gehad en ze geven de auto net een wat strakker, moderner en 'bruter' voorkomen. Op een E30 heb ik ze ook gezien, maar daar was ik niet zo kapot van.
 #13875  door Cees
 
Icebrain schreef:

En dan kan jij precies vertellen welke je moet aanschaffen Cees..................??
ik kan zeggen welke ik heb
maar niet welke hij aan moet schaffen
misschien vind hij deze wel spuuglelijk

ik heb de TYC angeleyes met originele look
zijn lastig tevinden maar ze zijn er
 #13887  door Ruck
 
Mooi dat de meningen een beetje verdeeld zijn :)

Maar dan ga ik eens opzoek naar een setje! En zoals op de foto's staat het dan het beste
Met witte pinkers ernaast.
Ik twijfelde nog over een zwart/donker front, maar ik denk dat het geen gezicht is als ik een "zwart" front maak, die heb nog maar weinig voorbij zien komen i.c.m. mijn groene kleur
 #13889  door Coach
 
Met het front bedoel je de nieren? Persoonlijk vind ik het originele chroom het mooist, maar dat komt omdat ik net als een ekster van glimmende dingen houd...
 #13890  door Ruck
 
Coach schreef:Met het front bedoel je de nieren? Persoonlijk vind ik het originele chroom het mooist, maar dat komt omdat ik net als een ekster van glimmende dingen houd...
Heb je vrouwlijke hormonen? :lol: geintje he :p
Ik moet zeggen dat de glimmende nieren idd een mooie gezicht geven aan de BMW.

Maar ik bedoelde er alleen de pinkers en de koplampen. Die zijn ook in zwart verkrijgbaar.
 #13897  door Coach
 
Ruck schreef: Maar ik bedoelde er alleen de pinkers en de koplampen. Die zijn ook in zwart verkrijgbaar.
Nee, man. Dat ziet er toch niet uit!