E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #13841  door Jgpeggeman
 
attetjapnurd schreef:Nice mooie wagen, velgen vind ik persoonlijk wat minder maar dat kan komen doordat ze zwart zijn. missen toch wat frisheid als ik het zo mag zeggen
Ik moet persoonlijk ook toegeven dat ze bij mij (zijn mijn oude velgen) onder de (zwarte) sedan ook beter stonden dan onder de (zwarte) touring. Sterker nog, onder de sedan stonden ze echt super dik, en onder de touring vielen ze helemaal weg...
 #13843  door Ruck
 
Jajaja.. ik ben al op zoek naar iets anders.. :lol:
Er zit in jullie comment ook zeker een kern van waarheid in.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen, maar ik wil deze set banden oprijden en er een winterset van maken.
Misschien dat ik ze opknap en weer verkoop.

En er zijn nog zoveeeel dingen die ik wil.. maar eerst de dingen die nodig zijn!

-Motorsloten in de achterdeuren fixxen
-Gasveren van de achterraam en de achterklep
-Een keer gruwelendig goed poetsen
-Naar de sleutelmeeting :)
Laatst gewijzigd door Ruck op 16 jul 2017, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 #13879  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:Jajaja.. ik ben al op zoek naar iets anders.. :lol:
Er zit in jullie comment ook zeker een kern van waarheid in.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen, maar ik wil deze set banden oprijden en er een winterset van maken.
Misschien dat ik ze opknap en weer verkoop.
Ik kan deze set afraden als winterset. De rand is erg gevoelig voor pekel, waardoor de velgen er niet mooier op worden. Het is echt een gave set velgen onder een sedan, zeker omdat de velgrand zo heerlijk breed is
 #13885  door Ruck
 
Daar heb je wel een goed punt! :roll:
Misschien toch eens kijken of er hier gegadigden zijn..
 #14082  door Ruck
 
Kleine correctie in de titel: Het is een Islandgrün Metallic
We zijn alweer wat karweien en problemen verder.

-De originele velgen zitten er weer onder! Ik moet toegeven. Dit oogt letterlijk frisser!
-De achterruitenwisser is nog niet gemaakt (gettin' close!)
-De niveau regeling begon van het weekend te vervelen, alleen als er dus meerder mensen achterin zitten. Met mijn zoontje van 9 weken klaagt het systeem nergens over ;)
-Ik heb de complete sleutel set van BMW gevonden. De garage gaf me 1 sleutel en zei dat dit de enigste was. De rest bleek in het dashboard kastje te liggen.
-De achterramen en de deuren gaan wat stroef, eens na lopen met een fijne spray. Misschien de raamrubbers eens vervangen, op de meeting eens naar laten kijken.
-De hemel hangt nog wat her en der, hoop daar ooit nog iets aan te kunnen veranderen.

Zo stond de Bimmer er gister bij, ik heb hem toch liever met de neus naar beneden.
Ook al heb ik er wat werk mee, nog steeds trots op m'n 5! :D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:34, 3 keer totaal gewijzigd.
 #14105  door JerunK
 
Netjes hoor.

De hemel hangt nog wat her en der, hoop daar ooit nog iets aan te kunnen veranderen

Zit maar één ding op: hemel er helemaal uit en opnieuw (laten) stofferen. Wel meteen de bekleding van de A, B en C-stijlen meepakken. Als je het spul daarna weer gemonteerd hebt, ruikt je interieur gewoon nieuw: priceless!
 #14387  door Ruck
 
JerunK schreef:Netjes hoor.

De hemel hangt nog wat her en der, hoop daar ooit nog iets aan te kunnen veranderen

Zit maar één ding op: hemel er helemaal uit en opnieuw (laten) stofferen. Wel meteen de bekleding van de A, B en C-stijlen meepakken. Als je het spul daarna weer gemonteerd hebt, ruikt je interieur gewoon nieuw: priceless!
Ik denk dat wel het beste is idd. Dat zullen de kosten dan ook niet zijn. Moet alleen nog even kijken of ik de originele kleur terug pak en het het opnieuw lijm of dat ik een andere stof/kleur terug plaats

fancy fototje, vond hem wel leuk :)
Afbeelding

Aangezien ik met toch met de ruitenwisser bezig was, kleine modificatie gedaan! (heel raar, hij doet het soms nog wel gewoon goed..)
Is waarschijnlijk tijdelijk.




*Vraagje hoe werkt die youtube link ? :roll:
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:34, 4 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 25