E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #14399  door Ruck
 
dannytouringE34 schreef:Mist het dekdopje van de sproeier alswel de wisarm of heb je die zolang even gedemonteerd?
Schitterende kleur ! Mijn favoriete kleur. Velgen ook mooi. Groeten, Danny
Ja klopt die mis ik, ben ik nog naar opzoek. Eventueel in een zwarte "kleur"

Thnx Easy rider, ik zie het nu ook,
 #15541  door Ruck
 
Na lang twijfelen en denken over hoe en wat ik ga doen. Ben ik maandag eens langs de plaatselijke Bimmer garage (geen dealer) geweest voor het verhaal van de achterdeur, die met een kapot slotmotor op dubbellock staat :oops:
De beste monteur kon mij niet beloven dat hij het paneel heel kon houden maar hij ging zijn best doen.
Dus ondertussen het nodige in de gaten aan het houden voor een net/leuk interieur voor een touring.

Verder zou hij ook eens zijn oog leggen op de niveau regeling. Die bij zware belasting een fout melding geeft.
Hij had het over vuile hydrauliek olie of wellicht te weinig olie.

Binnenkort nog eens rond neuzen voor een set verlagings veren onder de voorpoten. Of wat raden jullie aan?
Veren of complete veerpoten?

Van het weekend nog een paar dagen richting België met de bimmer. Heerlijk weer eens meters maken met de 5.
Hoop een beetje op goed weer, raampjes open!
(Nu ik het er over heb, iemand ervaring met zijwindschermen op de e34? Lijkt me wel ideaal namelijk)
 #15544  door Ruck
 
Lohran schreef:Mijn niveauregeling gaf ook weleens een error. 14.000km terug de olie laten vervangen en heb sindsdien geen error meer gehad.
Klinkt als een relatief makkelijk te verhelpen probleem :)
 #15552  door Ruck
 
Lohran schreef:Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is, kan je een hoop geld schelen! :D
Idd.. dat zou dan weer mooi ergens anders in geïnvesteerd kunnen worden :lol:

Het was feest vandaag!! 8-)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 25