E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #13125  door JerunK
 
Mij viel op dat je wisser op de achterruit zijn ruststand aan de "verkeerde" kant heeft. Aandachtspuntje?
 #13129  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:Nou de eerste modificatie is al meteen gedaan sinds ik fit genoeg ben om mijn neus buiten de deur te steken!

Nieuwe wielen onder de 5!


"nieuwe" set

Wellicht worden de randen nog eens flink gepolyst! en de hart opnieuwd geschuurd en gespoten.

Ik vind ze wel lekker lomp ogen bij de 5 serie :twisted:
Wat doe jij met mijn oude wielen onder je touring.... :D Op deze wielen heb ik lang rondgereden!

*edit*
svp geen foto's quoten
Moderator Ivo
 #13137  door Ruck
 
JerunK schreef:Mij viel op dat je wisser op de achterruit zijn ruststand aan de "verkeerde" kant heeft. Aandachtspuntje?
Haha... goed dat jou dat opvalt!

Toen ik hem kocht lag die nog aan de ander kant..

Vast een kabelbreuk verhaal, evenals dat mn linkerachter portier niet meer met de cv mee doet..

Jgpeggeman schreef:
Wat doe jij met mijn oude wielen onder je touring.... :D Op deze wielen heb ik lang rondgereden!
Toevallig haha! Nog foto's van?
 #13139  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:
Jgpeggeman schreef:
Wat doe jij met mijn oude wielen onder je touring.... :D Op deze wielen heb ik lang rondgereden!
Toevallig haha! Nog foto's van?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #13219  door Ruck
 
Ik stap vandaag enthousiast in de auto, koppeling pedaal was al voor me in gedrukt! :S
Morgen ga ik even bellen naar de garage waar ze de koppeling vervangen hebben, maar heeft iemand al een idee wat het zou kunnen zijn?

Het thuis front ondertussen nog overtuigd om binnenkort toch de voorzijde te verlagen, zodat deze toch iets netter in de kuip ligt :)
 #13220  door epmans
 
Heb je ook onder de auto gekeken? Als er n plas ligt is de vloeistof eruit gelopen, grote kans dat het de koppelingscilinder is.
 #13222  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef: Het thuis front ondertussen nog overtuigd om binnenkort toch de voorzijde te verlagen, zodat deze toch iets netter in de kuip ligt :)
Ik kan je een JOM setje inmiddels we aanraden...
 #13223  door Ruck
 
epmans schreef:Heb je ook onder de auto gekeken? Als er n plas ligt is de vloeistof eruit gelopen, grote kans dat het de koppelingscilinder is.

1 nadeel, hij staat op het gras :x maar daar ging mijn gedachte ook al naaruit, wordt vervolgt!
Jgpeggeman schreef:
Ruck schreef: Het thuis front ondertussen nog overtuigd om binnenkort toch de voorzijde te verlagen, zodat deze toch iets netter in de kuip ligt :)
Ik kan je een JOM setje inmiddels we aanraden...
Ik zal eens google'n
 #13262  door Ruck
 
Gister eens onder de 5 gelegen, lijkt er idd op dat de koppelingcilinder lekt. Alleen dan van binnenuit. Hij lijkt via de opening van de bak op de stabilisator stang te druppelen. De lak is hier aan het opkrullen. Is zoon cilinder makelijk te vervangen van onderaf? (Liggend onder de auto ;)) of moet de hele bak eraf?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25