E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12487  door bostonvert
 
Beste

Het werd tijd dat ik me eens lid maakte van dit forum, lees hier vaak en ben op zoek naar een e34. Hoe meer je weet hoe beter niet?

Ik ben 21 jaar en woon momenteel in het mooie Pajottenland, in Vlaams Brabant op een kwartiertje van brussel. Mijn passie voor bmw is ontstaan tijdens de kinderjaren toen de plaatselijke supermarkt eigenaar rondreed met een zwarte e34 m5, wat een machine vond ik dat toen en nog steeds. De tandarts van het dorp reed ook rond in een zwarte e34 touring, die 2 hebben een diepe indruk nagelaten op een 10 jarige.

Door die 2 wagens is mijn liefde ontstaan voor het merk. Het helpt ook dat er een garage is op 500 meter van mijn huis die uitsluitend aan klassieke bmw's werkt (us spec e28 m5, 02tii, e30 320is, z1, alpina e34 staan er binnen en meer...) waar ik wekelijks voorbij fietste om alles te bewonderen. Nu rijd ik er met de auto nog steeds voorbij om te dromen, sommige dingen veranderen niet 8-)

Momenteel rij ik met een e36 cabrio mtech uit 1994, mijn eerste auto ongelooflijk gek van. Al zoveel rijplezier mee gehad, echt fantastische wagen. Mijn andere wagen is een e28 520i uit 1982 die ik compleet aan het restaureren ben, wat een vrij groot karwei geworden is (veel rot )

Omdat mijn cabrio nog zo gaaf is begin ik het meer en meer zonde te vinden om er zoveel kilometers mee te doen. Sinds ik al jaren droom over een e34 touring ga ik beginnen zoeken achter een mooi exemplaar en waar beter te beginnen dan hier.
Afbeelding
Afbeelding
 #12489  door Machiel
 
Welkom en veel succes met de zoektocht!
 #12490  door Dimitri
 
Welkom op het forum!
 #12491  door easy rider
 
Welkom bostonvert,

Veel plezier op het forum.
 #12492  door stef
 
Hallokes.

Ook al opzoek naar een e34 ,hier zit je goed hoor ,al veel info gekregen en gelezen hier over de wagen ,ik ben ook nog altijd opzoek, maar geen touring ,veel succes :!: :!:
Heb je soms foto's van de werken aan je e28?

Gr Stef.
 #12543  door Jgpeggeman
 
welkom hier!

e34 touring is inderdaad erg mooi! (misschien de wagen van Dimitri wat voor je?)
 #12837  door bostonvert
 
stef schreef:Hallokes.

Ook al opzoek naar een e34 ,hier zit je goed hoor ,al veel info gekregen en gelezen hier over de wagen ,ik ben ook nog altijd opzoek, maar geen touring ,veel succes :!: :!:
Heb je soms foto's van de werken aan je e28?

Gr Stef.
Neen ik heb eigenlijk niets van foto's van de werken. Momenteel staat hij helemaal kaal, aan het wachten op laswerken. Als hij al wat terug in elkaar steekt zal ik eens wat foto's posten

Heb die touring van op het forum gezien, zie ik echt wel zitten maar ik moet eerst beslissen wat ik met de e36 zal doen