Het was even stil in dit topic, maar niet in mijn auto helaas. Het gerammel is bij stationair nu vrijwel constant aanwezig. Het klinkt een beetje als een schuurapparaat. Er half onder kruipend lukt het me echter nog steeds niet om te lokaliseren waar het nou precies vandaan komt. Waarschijnlijk wel ergens van onder de achterste helft. Maar de eerste beste keer op een brug of assteunen zou dat lokaliseren toch moeten gaan lukken.
Maar vandaag hoorde ik het geluid ook heel even bij het op contact zetten. Nu hoor ik altijd wel even wat gekreun op dat moment, maar vanmorgen deed die rammel even mee (terwijl de motor nog niet draaide dus). Wat wordt er allemaal precies ingeschakeld als je hem op contact zet? Ik neem aan in ieder geval de brandstofpomp, maar wat nog meer? En hoe klinkt een (bijna) versleten brandstofpomp eigenlijk?
Maar vandaag hoorde ik het geluid ook heel even bij het op contact zetten. Nu hoor ik altijd wel even wat gekreun op dat moment, maar vanmorgen deed die rammel even mee (terwijl de motor nog niet draaide dus). Wat wordt er allemaal precies ingeschakeld als je hem op contact zet? Ik neem aan in ieder geval de brandstofpomp, maar wat nog meer? En hoe klinkt een (bijna) versleten brandstofpomp eigenlijk?