Even een update in Audi-land:
De S8 blijkt ondertussen een heuse miskoop te zijn. In sneltreinvaart volgen de mankementen en reparaties elkaar op, op dit moment staat hij te wachten op een nieuwe aircoverdamper. De verdamper ja, dat ding wat verstopt zit in het kachelhuis en alleen door heel veel slopen bereikbaar is.
In de afgelopen maanden heb ik het stuurhuis vervangen door een ander stuurhuis wat binnen twee weken begon te piepen en kraken. Het oude stuurhuis heb ik daarna opgefrist en weer teruggebouwd, twee keer dezelfde klus dus. Daarna bleek de stuurpomp door het tekort aan olie de genadeklap gehad te hebben en bleek de airco het niet te doen en ging het acculampje branden door een versleten dynamo. Dus: andere stuurpomp, dynamo laten reviseren, andere aircopomp. Aansluitend bleek de airco nog steeds lek en kon ik op zoek naar een nieuwe verdamper.
Drie regeltjes tekst en aansluitend twee maanden stilstand dus. Zo gauw de airco het doet ga ik weer door met draagarmrubbers en de voorremmen, die zijn ook niet naar mijn zin. Klus voor klus dus, ik ben ermee gestopt om meerdere dingen tegelijk te doen, daar krijg ik de kriebels van, dat is voor echte monteurs.
340 PK aan ellende tot nu toe, daar kan een E34 M5 niet aan tippen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.