E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #9982  door Dwitt
 
Graag heb ik al jullie kennis nodig om dit project tot een geslaagd einde te krijgen !
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Dwitt op 01 sep 2015, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 #9983  door Dwitt
 
Het volgende kom ik tegen en weet niet wat het is het lekt in ieder geval !
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #9984  door Dwitt
 
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #9985  door easy rider
 
Voor zover ik dat kan zien is dat het ventiel van je niveau regeling wat lek is. Denk dat de Heren hier er nog wel hebben liggen voor je.
 #9987  door Dwitt
 
easy rider schreef:Voor zover ik dat kan zien is dat het ventiel van je niveau regeling wat lek is. Denk dat de Heren hier er nog wel hebben liggen voor je.
Is die gevuld met hydraulische olie ? Vele leidingen zijn verroest daar beneden heeft iemand een plaatje hoe het er uit moet zien ?
Maakt deze niveauregeling gebruik van eigen reservoirs of gaat dit via stuurbekrachtiging ? Moet dit ontlucht worden ? Wat gaat dit kosten om te repareren / hoeveel uur is iemand bezig om alles te vernieuwen.
 #9989  door Dwitt
 
Luikje gevonden ! Kwartet ! volgens mij heeft de vorige eigenaar deze nog nooit gezien !
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #9999  door easy rider
 
Dwitt schreef:...Maakt deze niveauregeling gebruik van eigen reservoirs of gaat dit via stuurbekrachtiging ? Moet dit ontlucht worden ? Wat gaat dit kosten om te repareren / hoeveel uur is iemand bezig om alles te vernieuwen.
Dat ventiel draait op de olie van de stuurbekrachtiging. Vervangen is een eitje en ontluchten is niet nodig.

Wat wil je allemaal vernieuwen? dat ventiel zit er binnen een half uur op mits de koppelingen niet knetter vast geroest zitten.
 #10022  door Dwitt
 
easy rider schreef:
Dwitt schreef:...Maakt deze niveauregeling gebruik van eigen reservoirs of gaat dit via stuurbekrachtiging ? Moet dit ontlucht worden ? Wat gaat dit kosten om te repareren / hoeveel uur is iemand bezig om alles te vernieuwen.
Dat ventiel draait op de olie van de stuurbekrachtiging. Vervangen is een eitje en ontluchten is niet nodig.

Wat wil je allemaal vernieuwen? dat ventiel zit er binnen een half uur op mits de koppelingen niet knetter vast geroest zitten.
Pfff je steld me weer een beetje gerust ! Ik dacht het ergste "compleet niveau regeling vervangen" !!
Zijn die ventielen gewoon ook nog nieuw te koop ?
En hoe erg is het ...... Volgens mij lekt ie al eventjes ... De leidingen zijn wat groter/dikker geworden door corrosie.
 #10026  door epmans
 
Ja roest is een ernstige vijand, ook voor diverse rem brandstof olieleidingen. Is nog nieuw te krijgen ook hoor, ik heb nu geen losse beschikbaar.
 #10044  door Dwitt
 
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.