E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #9113  door Mr Floppy
 
Ja dat is goed .
Ik zie je mail wel verschijnen .

Mvg Marco
 #9115  door epmans
 
update: vanmorgen bij starten direct weer in storing. Waarschijnlijk dan toch een stroomtrekker.

Verder rijdt t ding prima zodra je van de plaats af bent. Nou ja, nog niet boven de 100 geweest maar vooruit.
Ik vermoed iets van een kapot voorwiellager.
 #9116  door Dimitri
 
Ik las inderdaad dat de stoel omgeruild was, maar had niet begrepen dat de oude stoel er niet bij was.

Je stoel verruilen voor een handmatige ivm een elektrische storing kan ik begrijpen, maar de elektrische stoel niet houden vind ik dan wel weer vreemd. Alsof je er al vanuit gaat dat de elektrische storing niet opgelost gaat worden.

Nouja, als je evengoed van de passagiersstoel af wil dan hoor ik het wel!
 #9119  door epmans
 
@Dimitri, oke we gaan contact hebben buiten dit topic om want ik heb stoelen zat om deze ene eruit te demonteren.
 #9142  door 6eamer
 
Hi Eric, even account van neefje geleend. :oops:
Nogmaals, we bekeken de auto gisteravond en het is een leuke auto en jammer van de buitenkant maar wel mooi voor de mensen die nog onderdelen nodig hebben zoals ik :lol:
Verder heel speciaal dat ie G3 heeft op kenteken met wegenbelastingkorting omdat dit eigenlijk alleen vanaf 1996 kan...(heb ik me laten vertellen) terwijl deze uit 1993 komt.
ook heeft de E32 3liter V8 maar 220 pk en deze heeft (uit ditzelfde blok) 286 pk!
Maar even terugkomend op de foto's die ik had gemaakt van de kabel onder de stoel:
Heb de foto's van het kabeltje voor de stoel vergeleken met die van de stoel, and guess what, it fits!
Volgens Johan van het 7 forum moet deze kabel weer aansluiten op de 'vertrouwde' aansluiting dus met andere woorden, dit kabeltje zou er zo uitgehaald kunnen worden zonder iets te slopen en dan op mijn huidige kabel aan te sluiten zijn, en soms loopt het via de binnen en buiten spiegels (die heb ik niet nodig), lukt dit? Kom het graag halen zodat die sportstoelen eindelijk uit de woonkamer verdwijnen, ook prettig voor de vrouw :D
 #9145  door epmans
 
ik ben er best nieuwsgierig naar hoe jij hebt waargenomen dat dit monster 286 pk heeft.
_MG_9954%20copy_zpstazfatuj.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #9154  door 6eamer
 
Via RDW geeft ie 210 Kw, dus zeg maar ongeveer 286 pk met een cilinderinhoud van 3892 cm2, afgerond naar beneden 3 liter.... :lol: krijg je dus 530i :D
Denk dat iemand te dikke vingers had bij het 540i intypen en per ongeluk de 3 ipv de 4 typte... :roll:
 #9156  door epmans
 
Ja klopt. In het rdw staat dat inderdaad. Maar in de fabrieksspecs staat dat ie afgeleverd is met een 160kw 3.0 Hubraum. Verkoper had er ook al wat van genoemd, maar ik trap daar niet zo snel in. Die naam op die sticker is iemand uit de racewereld, natuurlijk zou er wat aan veranderd kunnen zijn maar op alle stickers van de techniek staat nog steeds de originele fabrieksspecs. Als ik nog eens wat vinden kan van een Fahrzeugbrief ofzo kan ik mogelijk daarvan wat aflezen. Voorlopig houd ik t r op dat het gewoon een 3.0 218pk is met een automaat die af en toe in nood gaat lopen. Die elektr storing moet eerst maar eens worden opgezocht.

Vandaag had ik m weer 'gereset' en dan schakelt ie mooi. Maar als je dan bij 130 in een keer de gong hoort, de motor meer toeren gaat lopen en de bak terugschakelt ivm in noodloop gaan, dan schrik je je het apelazerus. En maak je de rit af met een variomatic.
 #9169  door Mr Floppy
 
Daar hebben ze wel eens last van bij RDW .
Mijn M5 is van 3/92 , maar bij RDW hebben ze 6/92 ingegeven .
Vreemd hoe ze dat voor mekaar gekregen hebben , de duitse papieren lagen recht voor zijn neus .
Onder het motto van we nemen alles gewoon over zoals het hier staat .
 #9171  door andre
 
haha, mijn T4 westfalia Camper weegt op kenteken 1.000 kg, da's pas leuk.

dure typfout voor het rijk, en ik heb de RDW er over gebeld maar vinden het niet zo interessant. :geek: :geek:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10