E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #9436  door epmans
 
@ Gernant, nee hoor er was geen keuze. Dit is wel een echte E34 set, dus zonder vulringen te monteren.

Het plezier was toch van korte duur. Heb ongeveer 150km snelweg gereden en de laatste 20 raakte de bak weer in storing.
Het tanken is wel mooi omdat ik voor 47 liter ongeveer 28 euro moest betalen.
 #9465  door Alex Kroeze
 
Erik.

Heb je geen stroomprobleem?De hoofdzekering oid. Is toch raar dat ie het ene moment wel goed is en dan weer niet.Als je auto uitleest wat geeft ie dan voor storingen aan?

Alex
 #9549  door epmans
 
Heb er wat olie ingekregen, totaal ongeveer 1,25 liter. Best veel vind ik het. Dat scheelt behoorlijk. Flink door de versnellingen heen roeren en hij houdt t veel langer vol.
Ik kan nog niet uitsluiten dat er ook wat elektronisch aan de hand is. Dan kan het misschien de EGS computer zijn ook.
De olie eerst maar eens verversen, bij vullen stroomde het uiteindelijk over en dan kwam er een gitzwarte dunne olie uit.

Volledig begrijpen doe ik het niet. Als garagehouder ga je toch ook eerst het makkelijke proberen. Vorige eigenaar zei dagelijks de accupool er af te halen omdat anders de accu de volgende dag leeg zou zijn. Ik merk er helemaal niets van en doe dat dus ook niet. Maar een flinke liter olie er bij doen is wel iets heel simpels.
 #10060  door Don
 
Ep, heb je nog een m stuur dat je wil verkopen?
 #10065  door epmans
 
Don schreef:Ep, heb je nog een m stuur dat je wil verkopen?
nee, maar wel een Schnitzer stuur. Past denk ik ook wel in deze V8. Stuur me maar een bericht met je bod op dit Mtech2 stuurwiel, misschien prikkelt het me genoeg om het stuur te wisselen.
 #10069  door Don
 
Heb je een foto van het stuur dat je wil verkopen?
 #10076  door epmans
 
Don schreef:Heb je een foto van het stuur dat je wil verkopen?
die heb ik even gemaakt. owja, ik lig op de route van of naar Texel!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #10216  door epmans
 
ik heb het stuur gewisseld voor een ander 3 spaak stuur. 't is wat dieper en zeker ook dunner, maar ik vind t een leuk stuur. Deze mag blijven, die komt ooit in een opknappertje van me.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #10220  door Icebrain
 
Ik blijf het een uniek stuur vinden, staat goed in een E34
 #11169  door epmans
 
en omdat mijn goede E34 vriend op bezoek komt is de auto even versierd.
Het zal vanavond druk zijn op de EHBO omdat iedereen zn net verdraaid. Wat een bekijks met dat ding er op. :lol:
2015-11-05 10.36.02 aangepast.jpg
en nog even inzoomen op de invloed van de Alfa Romeo Style
2015-11-05 10.35.20 aangepast.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10