E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #9238  door Alex Kroeze
 
Eric.

Je zal toch wel een vervangende EGS hebben liggen?Zou je dat niet eens proberen en kijken wat er dan gebeurd?

Alex
 #9242  door epmans
 
Alex dat heb ik niet van deze bak, anders had ik dat al gewisseld.

Gister kon ik een kwartier op een brug. Toen even de stekker van de bak af, bekeken, schoon gemaakt etc. Het meest simpele heb ik alvast uitgesloten. :D
 #9252  door andre
 
Ik herinner me dat dat matthijs me vertelde over zo'n bak op de meeting, dat er problemen kwamen door slijtage van dingen, maar over welke dingen hij sprak weet ik niet meer het was te warm.

hier heb je dus ook niets aan maar misschien heeft er wel iemand opgelet die dag. :D :D
 #9254  door epmans
 
@andre

als je doelt op de automaatcomputer: dat is een andere bak.

Ff simpel gezegd: deze bak heeft een schakelaar met sneeuwvlokje (winterstand) en zijn (reserve) bak heeft dat niet.
 #9257  door andre
 
ja okee ?

hij liet me de binnenkant van de bak zien en wat daarin dan slecht kon worden , ik dacht dat dat bij jou dan ook slecht kon zijn waardoor ie storing melding geeft.

weet ik ik veel :D :D
 #9263  door Alex Kroeze
 
Dat zijn die kunstof kogeltjes die zo versleten zijn dat ze in een deel van de bak terecht komen waar ze niet horen denk ik.

Dit is iets anders als je het zo leest.

Alex
 #9430  door epmans
 
Hoppa andere wielen dr onder. Had ik liggen, moesten opnieuw gebalanceerd en ze rijden prima.

De bak staat niet meer in storing, rijdt echt prima en gaat als een jekko. Maar er is niets aan gedaan dus het is wachten tot ie weer in storing gaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #9432  door Dimitri
 
Lijken die bandjes nou zo plat of zijn ze dat ook?
 #9433  door Jgpeggeman
 
epmans schreef:Hoppa andere wielen dr onder. Had ik liggen, moesten opnieuw gebalanceerd en ze rijden prima.

De bak staat niet meer in storing, rijdt echt prima en gaat als een jekko. Maar er is niets aan gedaan dus het is wachten tot ie weer in storing gaat.
Had jij gewoon stiekum nog zon setje wielen liggen?!!
 #9434  door epmans
 
Banden zijn 235 45 17 dus niks mis mee. Spanning ook lekker hoog op 2,5 gezet. Maar hier is ie net van de krik gekomen dus staat nog raar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10