E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #9103  door epmans
 
ja, dat is me bekend. maar bedankt voor mee denken.
Nu dus zien of de accu evengoed weer leeg trekt.
 #9104  door andre
 
anders kom ik wel even zoeken wat de verbruiker is, dat vind ik altijd een leuk klusje,

wel weer een leuke aanwist Eppie
 #9105  door easy rider
 
Kan ook nog eens zijn dat er een sensor defect is in de bak of 1 die aan de DME hangt. Die dingen hebben een plus en een min en een uitgang naar de computer en als er een "lek" in de sensor zit geeft hij een verkeerd signaal waardoor de automaat computer de teil in gaat en kan tevens de accu leeg trekken. Heb je al eens geprobeerd om de bak via de DME uit te lezen? Je zou ook nog eens een andere bak computer kunnen plaatsen en kijken wat dat geeft.
 #9106  door epmans
 
Eerst wil ik weer storing hebben. Het is lastig dat er info van de verkoper is terwijl ik niet weet wat door zijn garagehouder is gedaan. Daarom wil ik toch die info terzijde leggen om op zoek te gaan.

Het lijkt inderdaad alsof de bak en motor niet met elkaar praten. Maar als ik de diagnose van de verkoper aanhoud gaat de bak in veiligheidsmodus zodra de accu te leeg is. Dat zou dan betekenen dat er een stroomgebruiker bezig is. En ikzelf blijf dan heel erg denken aan de kabelboom kofferdeksel.
 #9107  door Dimitri
 
Eppie... Die lederen sportstoelen hè.... Als die ooit weggaan hè....

Je weet dat je mij dan als eerste moet bellen? :p

Kan ze evt wel ruilen tegen 2 zwart lederen comfortzetels. Dan blijf je niet zonder stoelen zitten.
 #9108  door Bart Jansema
 
Speedy schreef:Dat kabeltje is gewoon een massa punt. Deze zal inderdaad geen storingen met zich mee brengen.

Wat betreft de automaat. Als er inderdaad een lekspanning aanwezig is dan vind hij het niet fijn wanneer de accu spanning onder de 10volt komt. Volgens mij was het Ivo die het me vertelde dat hij dan inderdaad in de nood loop gaat.
Heeft mijn e39 ook gehad kachelweerstand liet snachts de blower draaien waardoor volgende morgen prima kon starten alleen gaf cockpit transfailsafe prog aan. Al deed de bak goed zn werk. Heb de kachelweerstand vervangen en nooit weer de melding gehad
 #9109  door Bart Jansema
 
ivo schreef:Leuk ding! En er zitten genoeg spulletjes op voor de handel.
Heeft ie nu 2 verschillende voorstoelen erin?

@Bart
Blijft een Audi, dus is per definitie niks :P :mrgreen:

Lol ik vond hem dus ook tegenvallen vooral de afwerking en materiaalkeuze
 #9110  door Frank87
 
Interesse:
- Ruitenwisserreservoir groot. Voor kokerbalk bijrijderszijde

Wat betreft de bak. Alle solenoidestoringen moet je in het geheugen zien. Omdat je ook spreekt over een accu, durf ik te zeggen dat je te maken hebt met een spanning die onder de x volt komt. Zoals al beschreven, is dat dan je storing.

Dit is een bak met winterstand dus je moet heel goed de 2 -> 3 testen en de 5->4 als je de auto laat uitrollen. Als je denkt dat de bak echt goed is, kom ik graag een keer langs om dat zelf te testen. De motor heb ik inmiddels al op voorraad :-)
 #9111  door Mr Floppy
 
Zouden die turbine velgen ooit eens in de weg liggen .
Dan zou ik uit het diepe zuiden wel bereid zijn om ze op te halen .
 #9112  door epmans
 
zeg jungs, dit is geen verkooptopic hoor! :mrgreen:

@Frank87
gehele koplamp- en ruitenwisgebeuren is al gereserveerd
@Dimitri
Het betreft slechts 1 elektrische sportstoel, namelijk voor de passagier. Had je hiervoor al kunnen lezen.
@Mr. Floppy
Ik heb veel wielensets beschikbaar dus kan deze er zo afschroeven. Ik zal je een email zenden met gedetailleerde foto's en informatie.
@all, Servo stuurhuis is gereserveerd
@all, Middenconsoles en deurgrepen binnenzijde zijn gereserveerd.

Eventueel ook nog beschikbaar: Styling 21, Schnitzer 17", Hartge 16", Alpina 17", staaltjes 15", en nog wat losse aluminium spul waarvan een kapje oid mist maar prima geschikt om te rijden of als standvelg, drift of weet ik wat allemaal. De een met, de ander zonder (goede of slechte) banden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10