E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #28903  door Gert

xatox schreef: 02 jul 2024, 21:40 Krijg je nog ergens runtime errors betreffende het thema?
Geen idee. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
 #28909  door Gert

Het is behoorlijk dood hier, maar dat maakt niet uit.
Toevallig zat ik even in de bibliotheek te snuffelen. Daar staan diverse documenten in met een link naar een adres op dit forum. Maar die documenten zijn spoorloos?

Ik vermoed dat deze map met documenten niet met de verhuizing mee gegaan is?
Anyway, ik heb ze niet.
 #28915  door Gert

Ho wacht, gelukkig had ik wel de documenten geript. Die moet ik nog even op de juiste plek parkeren en dan zou dit ook weer moeten werken.

De Bentley manual doet het in ieder geval al weer :grinning:
 #28916  door Gert

Inmiddels alle bieb links kunnen herstellen (denk ik?). Dat ging sneller dan gedacht.

Ik zag wel dat de volle database nog in de link staat van Xatox: viewtopic.php?t=2892
Als er mensen zijn die dit interessant vinden, dan zou ik zeggen: sla je slag.
Het staat op een google drive zie ik en ik vermoed dat dat een betaalde dienst is, dus die gaat ook een keer down.
 #28955  door Gert

Het is nog steeds veel abracadabra, maar ik blijf het proberen :-)

Ergens in de foutenlog zag ik dat er met mail iets verkeerd gaat. Als het goed is heb ik dat kunnen herstellen.
 #28956  door Coach

He, nog steeds activiteit op het forum. Wat mooi.
 #28963  door Gert

Inmiddels bijna een jaar voorbij. Hosting bij Cloud86 weer verlengt. Zoals altijd wordt ook dit een stuk duurder, zucht. Was het vorig jaar nog 57,35 nu gaat het naar 97,36. Nog niet extreem veel als ik om me heen kijk, maar dus wel 70% duurder.
Dat is dan per jaar, standaard doen ze per maand en dan is het zelfs 108,12.
Navraag leert dat die 57,35 een tarief was met instapkorting. Afijn, voorlopig wel weer veilig gesteld.

Dit zinkende schip weer even drijvend gehouden :D :D :D
 #28969  door Gert

Het is hier al een min of meer dood forum maar zo nu en dan blijkt dat er nog mensen inschrijven. Vervolgens zie ik dat ze daarna niets posten (hoeft ook niet) en ook niet meer inloggen. Dit soort ghost members ga ik er weer af mikken, denk ik. Tenzij iemand goede argumenten heeft om dat niet te doen?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9