E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #22693  door Coach

Is voor in m'n nieuwe E34 voor woon- werkverkeer, Erik. Die zal ik binnenkort hier wel even voorstellen. :D
 #22694  door epmans

Coach schreef:Is voor in m'n nieuwe E34 voor woon- werkverkeer, Erik. Die zal ik binnenkort hier wel even voorstellen. :D

gaat dat eigenlijk goed samen met de armsteunen? enne, dan in lichtgrijs (silbergrau) zou mooist zijn.
Bijlagen
IMG_5855.JPG
IMG_5855.JPG (96.87 KiB) 216 keer bekeken
 #22695  door Coach

epmans schreef:gaat dat eigenlijk goed samen met de armsteunen? enne, dan in lichtgrijs (silbergrau) zou mooist zijn.
Goeie vraag inderdaad. Praktisch probleempje. Overigens; mocht ik een originele cassettehouder kunnen vinden in de goede kleur, gaat die natuurlijk voor.
 #22758  door Coach

De Green Hornet is een stukje verlaagd
Afbeelding
(links de verlaagde veer en rechts de originele ;) )
Afbeelding
Afbeelding

Het resultaat. Ik vind het mooi en zeker straks weer met m'n throwing stars.
Daarnaast zitten er nu ook de 525i remmen op, dus ik ga 'm binnenkort aanbieden aan de RDW om 'm officieel naar 525i om te keuren. Ik heb ook een typeaanduiding gevonden voor 5 euro, maar ik weet niet meer zeker of ik die er ook op zet.
 #22768  door JerunK

Da's best een verschil in veerhoogte. Welk merk is het?
 #22769  door Coach

Zijn originele M-tech veren die ik bij Epmans heb gewinkeld. Anders had ik het ook niet gedaan, want het moet geen stuiterbak worden.
 #22912  door Coach

En weer een behoorlijke upgrade gemonteerd
Afbeelding
Was nog een hele toer om de leren er af te krijgen, maar al die inspanning was de moeite waard.
 #22920  door Marthijn

Leuk spul..!
Dat trekt wel lekker zeker in de bochten. :mrgreen:
Is dat custom made of ergens kant en klaar gekocht?
 #23168  door Coach

Die houten handremgreep? Original BMW! En nog mooier: ik heb een ander kastje gevonden met de beruchte roze draad, gemonteerd ipv het andere kastje, alarm weer op 'On' gezet, gesynchroniseerd en het werkt! Ik kan nu ook de Green Hornet op afstand openen en sluiten, zoals het bij zo'n luxe auto hoort!
Afbeelding

En nog een leuk gadget gekocht
Afbeelding

Een (tijd-correcte) pechlamp gevoed door D2 batterijen. Ik wist niet dat ze die knoeperds van batterijen nog verkochten, maar de Action heeft alles! Schijnt als accessoire meegeleverd te zijn met de E30 en/of E34, maar ik weet niet of dat klopt. Ik kan in ieder geval niks van BMW vinden op de lamp of de originele opbergbox. En misschien mag je 'm in voorkomende gevallen niet eens meer gebruiken ipv een gevarendriehoek, maar ik vond het gewoon een leuk ding.
 #23173  door JerunK

Ideetje voor een in scene gezette foto in de avond met de lamp opgesteld en in werking?
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 58