Coach schreef:Nee, helaas, dat past niet. Of dat nog wel, maar dat werkt niet goed.Zelfde prijs als een motor zeker?
Inmiddels heb ik een kabelboom gevonden voor dik geld, maar ik heb geen keuze.
Hij wordt maandag naar Patrisio gestuurd en daarmee is hopelijk mijn auto definitief een goed rijdende 525i.
Coach schreef:Dat nou net weer niet, maar ze hadden goed door dat ik die kabelboom echt nodig heb. Sommige kosten rond de 50 euro; hier mocht ik 5 x zoveel voor betalen.
Coach schreef:Nog even een vraag: moet ik mijn tellerbak nu ook vervangen door een tellerbak uit een 525i? Of komen alle signalen (benzine, snelheid, toeren, temperatuur) gewoon goed door? Ze zijn wel behoorlijk verschillend, volgens mij. Ik heb ook later een OBC ingebouwd met decodeerstekker. Blijft die nu gewoon werken?Je hoeft je tellerbak niet te vervangen. De 525 heeft vaak een high cluster met CC er ingebouwd. Je huidige tellebak zou gewoon moeten werken. Wel is het verstandig om je codeerstekker voor je BC te vervangen, omdat deze waardes berekend voor een 520. (zal niet veel uit maken, maar ik toendertijd wel afwijkende waardes in mijn 518 met een 520 stekker)
Coach schreef:... Het wordt bij elkaar toch een behoorlijk duur grapje.Beter duur dan niet te koop