Theo schreef:Ik denk dat voor mij de clou in de schittering van de 'hackers' in de gepolijste randen zit, de velgen tonen daardoor wat rommeliger dan de Flachsterren.
Ik snap wat je bedoelt, Theo en ik moest ook even een paar keer goed kijken. Desalniettemin begin ik het nu wel te waarderen, maar ik heb wel mijn twijfels gehad. Ik ga ze waarschijnlijk voor de zekerheid onder de E36 proberen, alhoewel dat moeilijk zal worden met ET20. Banden zijn namelijk ook 235/45/17.
martijn76 schreef:Mooie toet.
Wat Theo zegt, het klopt net niet en dat is zonde van de velgen (en het werk/geld).
Deksels van de hakkers af halen, waarschijnlijk is dat veel vetter mits mooi zwart, of de deksels een donkere kleur geven.
Máár, het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vindt.
Dat laatste is natuurlijk een waarheid als een koe, maar ik snap de twijfels. Er zijn er meer - waaronder de polijster zelf - die vinden dat je deze velgen niet moet polijsten. Ik ga er gewoon eens een tijdje mee rondrijden en zien hoe het bevalt. Door de turbinewerking van de schoepen heb ik er in ieder geval behoorlijk wat pk's bij, dus dat chippen hoeft ook niet meer!