E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #6764  door Coach

Theo schreef:Ik denk dat voor mij de clou in de schittering van de 'hackers' in de gepolijste randen zit, de velgen tonen daardoor wat rommeliger dan de Flachsterren.
Ik snap wat je bedoelt, Theo en ik moest ook even een paar keer goed kijken. Desalniettemin begin ik het nu wel te waarderen, maar ik heb wel mijn twijfels gehad. Ik ga ze waarschijnlijk voor de zekerheid onder de E36 proberen, alhoewel dat moeilijk zal worden met ET20. Banden zijn namelijk ook 235/45/17.
martijn76 schreef:Mooie toet.
Wat Theo zegt, het klopt net niet en dat is zonde van de velgen (en het werk/geld).
Deksels van de hakkers af halen, waarschijnlijk is dat veel vetter mits mooi zwart, of de deksels een donkere kleur geven.
Máár, het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vindt.
Dat laatste is natuurlijk een waarheid als een koe, maar ik snap de twijfels. Er zijn er meer - waaronder de polijster zelf - die vinden dat je deze velgen niet moet polijsten. Ik ga er gewoon eens een tijdje mee rondrijden en zien hoe het bevalt. Door de turbinewerking van de schoepen heb ik er in ieder geval behoorlijk wat pk's bij, dus dat chippen hoeft ook niet meer!
 #6782  door Jgpeggeman

ik zou de kappen van de hakkers een paar tinten donkerder maken, ik denk dat dan het gepolijste heel mooi uit komt
 #6785  door Coach

Dat is misschien ook een idee. Even laten photoshoppen hoe dat er uit ziet.
 #6985  door Bloempie

Ik heb een klokje in plaats van een OBC, nu heb ik een 6 knops OBC. Kan ik die zo monteren? (kabelboom etc)

Gr. Roy
 #6987  door Theo

^ ja dat kan.

Alleen nog een temperatuursensor regelen en dat ben je compleet
 #6988  door JerunK

En een gong voor het "het is +3 graden C of kouder-signaal"
 #6995  door Theo

Oh ja, dat grafding hoort er ook bij :mrgreen:

Die heb ik zijn nek omgedraaid met dat 'geping'
 #7009  door JerunK

Onderschat de functie van de gong niet: je kunt er bij de "kleine OBC" ook een uursignaal mee laten geven. Nuttig om te weten hoe laat het is zonder op de klok te kijken :roll:
 #7016  door Theo

Hee, dat is nieuw voor me, hoe werkt dat?

Ik weet niet beter dan dat die gong altijd naar me zit te pingen als ik even geen zin heb in herrie.
 #7020  door Bart Jansema

Theo schreef:Hee, dat is nieuw voor me, hoe werkt dat?

Ik weet niet beter dan dat die gong altijd naar me zit te pingen als ik even geen zin heb in herrie.
Memo knopje indrukken haha
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 58