E34Forum.nl

 #9509  door Coach
 
Moet je het deurpaneel er af halen om de zijspiegels te demonteren ivm de kabel?
 #9520  door Speedy
 
Ja, en je moet dat plastiek driehoekje wegnemen om bij de bout te kunnen.
 #9525  door epmans
 
Dat deurpaneel zal er vooral af moeten ivm de stekker!
 #9574  door Coach
 
Alternatief is het motortje er uit halen en de kabel in de spiegel demonteren, denk ik. Beetje omslachtig.
Passen spiegels van een E30 trouwens gewoon op de E34? Qua model zijn de PFL spiegels hetzelfde, namelijk.
 #9575  door Cees
 
deurpaneel hoeft er niet af als je de oude spiegels hebt
dat is alleen zo bij de facelift spiegels
 #9576  door Theo
 
Coach schreef: Passen spiegels van een E30 trouwens gewoon op de E34? Qua model zijn de PFL spiegels hetzelfde, namelijk.
Helaas, de vorm is iets anders (de punt is hoger) en bij een E34 zitten ze vast met een centrale inbus en bij een E30 met twee boutjes. Glazen zijn wel hetzelfde.

En zoals Cees al zegt, bij oud model spiegels zit de stekker aan de buitenkant van de deur in de spiegelvoet, in plaats van achter het deurpaneel. Spiegel kun je dan binnen een minuut demonteren, ideaal.
 #9577  door epmans
 
over welke auto in jouw wagenpark hebben we het eigenlijk? Hier zie ik de nieuwe spiegel zitten op je 'nieuwe' aanwinst.

Afbeelding
 #9584  door Coach
 
Over deze, inderdaad. Ik wil daar de PFL spiegels op hebben. Veel mooier qua styling dan deze smaak- en geurloze dingen.
Theo schreef: Helaas, de vorm is iets anders (de punt is hoger) en bij een E34 zitten ze vast met een centrale inbus en bij een E30 met twee boutjes. Glazen zijn wel hetzelfde.
Even gechekt: blijken toch E34 spiegels te zijn! Nice!