E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #7193  door Coach

Ik heb het gezien op de plaatjes inderdaad, maar ik vind dat zelf niet echt mooi. En bij het spuitwerk heb ik er verder ook niet meer bij stil gestaan. Het hoeft natuurlijk ook niet echt M te zijn, want het blijft natuurlijk gewoon een 520i.

Vandaag de laatste puntjes op de 'i' en de achterbumper er op.
Afbeelding
Afbeelding

De stootlijsten zijn toch een paar millimeter langer van een normale bumper, ontdekten we. Da's dan weer net even jammer.

En om het verder subtiel af te maken
Afbeelding
Afbeelding
Klein kofferbak lipje. De 'echte' M-spoiler vind ik te groot, maar ik vond wel dat er iets op moest om het af te maken.

En dit was trouwens ook weer een kwelling.
Afbeelding

Gisteren bleek er weer het e.e.a. afgebroken en los te zitten. Maar nu niet meer.
 #7200  door Coach

Veruit de mooiste E34 van het 5-serie event in Odijk
Afbeelding

Volgens mij dan....
 #7207  door Coach

Haha, spreekwoordelijke concurrentie, slechts. Maar wij allen hier weten dat mijn E34 echt de mooiste is.
 #7212  door Jgpeggeman

Coach schreef:Haha, spreekwoordelijke concurrentie, slechts. Maar wij allen hier weten dat mijn E34 echt de mooiste is.
Dat komt omdat ik geen acte de presence heb gegeven...
 #7219  door ivo

Netjes dat M-Pakket op de auto! In 1 kleur vind ik persoonlijk juist het mooiste, staat 'm goed 8-)
 #7225  door Coach

Jgpeggeman schreef:
Coach schreef:Haha, spreekwoordelijke concurrentie, slechts. Maar wij allen hier weten dat mijn E34 echt de mooiste is.
Dan loop je ook mooie prijzen mis he. :mrgreen:
 #7226  door Coach

ivo schreef:Netjes dat M-Pakket op de auto! In 1 kleur vind ik persoonlijk juist het mooiste, staat 'm goed 8-)
Dank je; vind ik ook wel. Nu nog effe een 8 cilinder er in lepelen. Hoe moeilijk kan dat zijn... :D
 #7227  door Jgpeggeman

Coach schreef:
Jgpeggeman schreef:
Dan loop je ook mooie prijzen mis he. :mrgreen:
ja jammer he....

maar vind het ook niet eerlijk voor de rest als ik op kom dagen... nu maken anderen ook een kans :roll:
 #7232  door Bart Jansema

ja jammer he....
maar vind het ook niet eerlijk voor de rest als ik op kom dagen... nu maken anderen ook een kans :roll:
Haha kwakkerd!
 #7693  door Coach

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15