E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #2560  door Coach

Afbeelding

Gewoon, omdat ik het mooi vind en het nog lekker rijdt ook. En het past natuurlijk in het woodline interieur.
Afbeelding
 #2845  door Coach

En het eerste pech gevalletje met de '95-er. Opvoerpomp boven de benzine tank is kapot. ANWB heeft er een paar klappen opgegeven en toen deed ie het weer, zodat ik naar huis kon. Na een uur stilstaan deed ie het niet meer. Kortom: ik zoek met heel veel spoed een goede benzine pomp voor een M50B20 uit 1995.
 #2850  door epmans

Kan ook nog wel mee in de bestelling. Ik heb er een liggen.
 #2854  door Theo

518i 520i 525i de M30-ers en de M5 3.6 gebruiken allemaal dezelfde pomp, alleen V8-en en M5 3.8 hebben een pomp met hogere opbrengst.

Er zit echter wel verschil in kunststof of metalen tank. Pomp is dan wel hetzelfde, maar al die rommel die eraan vast zit is dan iets anders. Pomp is wel gewoon over te zetten en dus ook gewoon bruikbaar.

En om het verhaal nòg completer te maken: ik had ooit bij een 530i V8 een defecte pomp en heb daar een pomp uit een zespitter in gezet. Ondanks de iets lagere opbrengst werkte zelfs dat probleemloos, auto reed er gewoon perfect mee.

Kortom, het hoeft niet perse een M50 pomp te zijn.
 #4775  door Coach

Stap 1 in de volgende 'upgrade'
Afbeelding
Afbeelding

Mooie velgen opgehaald bij Theo. Eigenlijk als wintervelgen, maar met een beetje geluk is de winter al zo goed als voorbij.
Stap 2 (monteren) lukte niet, want het was al donker toen we thuis kwamen.

Overigens wil ik ook nog wel even kwijt dat ik stikjaloers ben op het 'bedrijfspand' van Theo. Wat een schitterende plek is dat zeg! Maandag mij vriendin op pad sturen om te kijken of er in Woudrichem ook zulke ruimten te huur zijn.
 #4794  door Jgpeggeman

Das een keurig setje! En inderdaad heeft Theo een prachtig optrekje! En heeft fijne koffie ;)
 #4797  door Theo

Ik had visite in de loods en daardoor ben ik eigenlijk vergeten koffie aan te bieden...

Hou je van me tegoed Coach :!:
 #4798  door Coach

Ja, dat was een zwaar gemis... die koffie. Heb het gelijk genoteerd: "Theo geeft geen koffie...".
Ander goed nieuws:
Afbeelding
Afbeelding

Weliswaar wat slechte foto's, maar ze zijn gemonteerd! Afgelopen zomer had ik bij een ander forumlid banden gekocht waarvan er twee versleten (maar wel lekker breed (245/45/17) en winterbanden bleken te zijn. Dus de twee beste banden van Theo's velgen (235/45/17) gecombineerd met de twee redelijke winterbanden voor de achterkant en we kunnen weer rijden. En het is nog ontzettend mooi ook!
 #4802  door Theo

Snotverrr, dat ziet er wel verdomd goed uit zeg!
 #4803  door Mr Floppy

Ziet er zeer goed uit .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 58