E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #28970  door Bo652

Ik vind het een goed plan!
 #28971  door Theo

Tja, eraf mikken, waarom zou je.

Wellicht zit er iemand tussen die net een E34 heeft aangeschaft en zich aan het inlezen is en op termijn ineens met een leuk verhaal of brandende vragen komt.

Ik heb me ook wel eens ergens ingeschreven om wat info op te snorren, niet iedereen is een schrijver.
 #28972  door Theo

Gert schreef: 25 apr 2025, 10:18 Inmiddels bijna een jaar voorbij. Hosting bij Cloud86 weer verlengt. Zoals altijd wordt ook dit een stuk duurder, zucht. Was het vorig jaar nog 57,35 nu gaat het naar 97,36. Nog niet extreem veel als ik om me heen kijk, maar dus wel 70% duurder.
Dat is dan per jaar, standaard doen ze per maand en dan is het zelfs 108,12.
Navraag leert dat die 57,35 een tarief was met instapkorting. Afijn, voorlopig wel weer veilig gesteld.

Dit zinkende schip weer even drijvend gehouden :D :D :D
Zet nog even je bankgegevens hier neer Gert, ik wil nog wel wat sponsoren om aan het dooie paard te trekken en misschien willen meer mensen dat wel, die 100 euro heb je zo te pakken.
 #28974  door Gert

Theo schreef: 08 mei 2025, 07:20 Ik heb me ook wel eens ergens ingeschreven om wat info op te snorren, niet iedereen is een schrijver.
Als regelpief kun je ook zien wanneer iemand voor het laatst ingelogd heeft. De laatste inschrijvers hebben daarna nooit meer ingelogd.
 #28975  door Gert

Theo schreef: 08 mei 2025, 07:25Zet nog even je bankgegevens hier neer Gert, ik wil nog wel wat sponsoren om aan het dooie paard te trekken en misschien willen meer mensen dat wel, die 100 euro heb je zo te pakken.
G. van Bloemendaal
NL96 RABO 0384 1095 00
 #29026  door Coach

Het is wel weer lang geleden, maar ik weet niet of sponsoring nog nodig is. Maar ik wil wel weer meedoen.
 #29029  door Gert

Nodig is een groot woord, ik ga niet failliet aan het financiële plaatje hier, maar hulp is altijd welkom.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9