E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #28823  door Bo652

Helemaal mee eens, nogmaals ben best bereid om de boel over te nemen.
Geld is het probleem niet, maar het is me volstrekt onduidelijk wat er meer voor nodig is.

Misschien een idee om te kijken of Xatox voorlopig bereid is om wat technisch advies en of gebeuren op zich te nemen?
 #28824  door Machiel

Als ik Easy Rider goed begrijp is het volgende nodig:
  • Een webhost. Kost zo'n tien euro per maand. Ik neem aan dat we ook kunnen blijven waar we nu zitten.
  • Iemand die een tot twee keer per jaar updates van de forum software en de plugins installeert.
  • In theorie iemand die modereert. Deze taak lijkt me op het E34 forum goed te overzien.
Ik wil ook wel een deel van de kosten betalen. Als we pakweg tien man kunnen vinden om de kosten te delen kost het ons een euro per maand.
 #28828  door Theo

easy rider schreef: 15 mei 2024, 00:54 het forum zal idd ophouden te bestaan. het ligt er nog even aan voor hoe lang onze provider de server nog even open laat staan maar in principe gaat de boel op 1 juni op zwart.
Oké, nogmaals de vraag: hoeveel knaken zijn er op dit moment nodig om weer een jaartje verder te kunnen?

Eenvoudige vraag waar een eenvoudig antwoord op gegeven kan worden. De klok tikt door, we hebben nog 8 dagen en dan is het afgelopen. Graag reactie van de beheerders en moderators.

Geld is eenvoudig te regelen en het 'modereren' uit handen geven aan iemand met tijd en zin is ook eenvoudig te regelen.

Kom op mensen, even tiktak met antwoorden en deze puzzel oplossen.
 #28842  door easy rider

Even antwoord op jullie vragen:

Dit forum is nu gehost bij Yourhosting, het vroegere vevida. De kosten daar zijn nu € 345,= per jaar en oplopend.

Ik heb zelf veel hosting pakketten bij vevida gehad maar heb ze allemaal naar Cloud86 verhuisd de afgelopen maanden vanwege de veel te hoog oplopende kosten bij Yourhosting. Om even een voorbeeld te geven: Bij cloud86 betaal ik nu € 40.= voor het zelfde pakket om een forum te draaien en je krijgt er ook nog meer opties voor terug.

Dus als iemand het forum wil voortzetten zou ik het volgende willen adviseren.

Neem een abonnement bij Cloud86.nl en registreer de domeinnaam e34forum.nl. Je krijgt van mij de verhuiscode zodat je het forum naar de server van Cloud86 kan verhuizen. Cloud86 heeft een uitstekende verhuisservice. Je betaald daar eenmalig € 75,= voor een verhuizing.

Ik heb vanavond nog even overleg gehad met Xatox en wij hebben beiden geen tijd om iemand te ondersteunen in de verhuizing of het voortzetten van het forum bij een andere provider, je zal het echt zelf moeten doen.

Ook al sluit het forum op 1 Juni aanstaande, de data blijft toch zeker nog een maand op de server van Yourhosting staan dus je hebt nog wat tijd om de zaak te verhuizen. Ik heb geen aandelen bij Cloud86 maar ik kan je wel zeggen dat deze club een goede partij is voor de wat minder geoefende forum eigenaar/beheerder.

Laat maar horen wie er aan de slag wil gaan dan krijg je van mij de verhuiscode van dit forum.
 #28843  door Theo

Bo652 schreef: 21 mei 2024, 13:21 Helemaal mee eens, nogmaals ben best bereid om de boel over te nemen.
Geld is het probleem niet, maar het is me volstrekt onduidelijk wat er meer voor nodig is.

Misschien een idee om te kijken of Xatox voorlopig bereid is om wat technisch advies en of gebeuren op zich te nemen?

Dan lijkt het me voor nu de beste optie als Easy Rider of Xatox even contact legt met Bo652, of andersom natuurlijk.
 #28844  door Gert

Om geen onnodige tijd verloren te laten gaan heb ik Cloud86 een mail gestuurd. Het is nu weekend, maandag meer hopen we dan maar.
 #28846  door Gert

En al bericht terug van Cloud86.
Webhosting aangevraagd + verhuisservice en al betaald voor een jaar.
 #28847  door Gert

Het wachten is nu op de gegevens van de huidige beheerders, zodat de bende verhuisd kan worden.
Graag naar: celica@dds.nl
 #28848  door Theo

Dat is actie Gert, daar hou ik van. Echt top!
 #28849  door Bo652

Helemaal top, als ik wat kan doen hoor ik het graag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9