E34Forum.nl

 #28660  door danny-ex-touringE34
 
Nu je mij er op wijst; even een 'black out' oid. :lol: :lol: .
Maar bij deze.
BMW e61 (1).JPG
Andere foto's hebben een te groot bestand, moet ik eerst verkleinen. En dat moet ik 'hoe-dat-moet' eerst weer uitzoeken, te lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Kan ik gelijk nog wat foto's van het stoffen interieur maken. Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28661  door johan525
 
Mooie wagen! Volgens mij had ik dezelfde velgen op mijn e61 520i.
 #28665  door danny-ex-touringE34
 
Nog de beloofde foto's
tn_BMW e61 (3).JPG
tn_E61 (1).JPG
Gebruik mijn oude, net nieuwe, navigatie, want de ingebouwde was van 2012.
tn_E61 (4).JPG
Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28683  door Icebrain
 
Mooie E61,ik rijd tegenwoordig een E60.
Toch weer fijn om een R6 te hebben :D
 #28686  door danny-ex-touringE34
 
Oké, dan is die menuknop hetzelfde, als bij mij? Kun jij de watertemperatuur via die knop oproepen? Want ik heb dat nog niet gevonden. groeten, Danny
 #28744  door epmans
 
mooie wagen Danny.

zit er een trekhaak onder verstopt? ik weet dat je een caravan hebt.
 #28745  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Eric. Nee, geen 'verborgen' trekhaak. Ik heb in april met mijn garagevriend een vaste trekhaak geplaatst; vond een afneembare haak wel erg duur. De auto heeft nooit een kar of iets anders getrokken; lijkt me eigenlijk wel een 'voordeel' in de zin van geen extra slijtage van de aut.-bak.
Het aansluiten van de draadboom kostte wel denk/zoekwerk, maar alles werk nu automatisch= pdc schakelt automatisch uit, koelkast caravan schakelt automatisch in bij het starten en uit bij een stop etc.
Intussen de bekleding laten reinigen en de wat witte vlekken zijn vrijwel verdwenen. Groeten, Danny
 #28748  door epmans
 
lekker bezig geweest dus. top.
 #28752  door danny-ex-touringE34
 
Nog even terug komen op het ontbreken van een temp.-metertje, Op youtube staat wel een ingang in het onderliggende menu en dan de motortemp. in de display laten verschijnen, maar als je dat ingeschakeld hebt, kun je dan eventueel weer terug naar 'normaal'?
Voor ik dit doe wil ik die zekerheid wel hebben. Groeten, Danny