E34Forum.nl

 #28639  door Levis-e34
 
Goedemiddag forumleden,

Recent heb ik een OEM cassetteholder aangeschaft voor de E34. Omdat ik de originele Bavaria radio er nog in heb zitten, vind ik het leuk om cassettes af te spelen. Echter werd het stapeltje cassettes zo groot, dat ik een speciale Cassettehouder wilde. Deze OEM cassettehouder is geplaatst in het middenconsole en naast de looks, werkt het ook perfect (dacht ik). Helaas springt de deksel van de cassettehouder telkens open en het begint mij een beetje te irriteren... Heeft iemand enig idee of ervaring met zo'n cassettehouder en hoe ik de deksel dicht kan krijgen? Zie bijgevoegde foto betreft het model.

Alvast bedankt!
cassettehouder.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28645  door johan525
 
Zit er niet een knopje aan de voorkant? Misschien dat iemand hier weet of daar een veertje in hoort o.i.d.

Is de houder een "nieuwe" ongebruikte? Of een 2e hands exemplaar?
 #28646  door Levis-e34
 
johan525 schreef: 07 mar 2023, 19:05 Zit er niet een knopje aan de voorkant? Misschien dat iemand hier weet of daar een veertje in hoort o.i.d.

Is de houder een "nieuwe" ongebruikte? Of een 2e hands exemplaar?
Hi Johan, bedankt voor de reactie! Vooraan zit inderdaad een knopje welke je in kan drukken zodat de deksel geopend wordt. Het lijkt er echter op dat deze niet meer goed sluit. Voor zover ik weet gaat het om een 'nieuwe' ongebruikte, uit de tijd dat je dit kon toevoegen aan de E32/E34. Alles zat namelijk in de originele doos, verpakking en boekjes etc. erbij.