E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #28615  door xatox
 
Beste E34 liefhebbers,

Voor 2023 hebben we jullie steun meer nodig als voorheen, de hostinskosten zijn met 300% toegenomen.
Tegen volgend jaar werken naar een oplossing maar voorlopig moeten we het hier even verder mee doen.
Jullie bijdrage wordt enorm gewaardeerd want wijzelf net zoals vele anderen willen het forum van onschatbare waarde graag in de lucht houden.


Het lidmaatschap voor 2023 ziet er uit als voorheen. Jullie kunnen opteren voor 4 verschillende bijdrages.
Donateur LV1, Donateur LV2, VIP, Legend.

Wat houden deze in?

Donateur LV1 - 10EUR voor 365dagen:
* Indien je voor deze status kiest krijg je toegang tot het posten en reply'en in marketplace op het forum.

Donateur LV2 - 15EUR voor 365dagen:
* Indien je voor deze status kiest krijg je toegang tot het posten en reply'en in marketplace op het forum.
+ Kan u privé berichten verzenden naar andere leden op het forum.

VIP - 25EUR voor 365dagen:
* Indien je voor deze status kiest krijg je toegang tot het posten en reply'en in marketplace op het forum.
* Kan u privé berichten verzenden naar andere leden op het forum.
+ Krijgt u toegang tot de E34 bibliotheek die vol met waardevolle informatie staat.

Legend - 50EUR voor 365dagen:
* Indien je voor deze status kiest krijg je toegang tot het posten en reply'en in marketplace op het forum.
* Kan u privé berichten verzenden naar andere leden op het forum.
* Krijgt u toegang tot de E34 bibliotheek die vol met waardevolle informatie staat.
+ Advertentie ruimte op E34forum.nl en Facebook pagina: BMW E34 BE/NL

Uiteraard draagt u op deze manier bij voor hosting kosten, forum kosten en houd u de administrators gemotiveerd dit platform in de lucht te houden.


Bijdrage kan gestort worden via PayPal of bankoverschrijving.
PayPal ontvangst adres is steven.mertens10@gmail.com , vermeld steeds uw forum naam bij opmerkingen.

Moest u niet over de middelen beschikken om een PayPal betaling te doen mag u het gekozen bedrag overmaken op:
IBAN: BE33 0632 2449 7946 t.a.v. Mertens Steven
Vermeld daarbij ook steeds uw forum gebruikersnaam als referentie.





Uw bijdrage bezorgt je alsook een ere plaats op onze team lijst pagina:
Afbeelding

Namens het beheer wensen we iedereen een prachtig en gezond 2023 toe en dat we nog vele leuke kilometers mogen rijden in onze geliefde wagens!
 #28705  door Maanman1969
 
Wellicht een beetje laat, maar ik heb een tijdje geleden geprobeerd om via PayPal de contributie te voldoen, echter PayPal gaf bij mij aan dat het mailadres dat je hebt doorgegeven niet bekend is. Ik zal derhalve via mijn gewone bankrekening de contributie alsnog voldoen.

Vertrouwende erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groeten,

Peter
 #28716  door xatox
 
Hoi Maanman1969, bedankt voor je donatie en onder het aandacht brengen van het niet werken van het PayPal mail adres.
Heb het adres aangepast. Mvg, Steven