E34Forum.nl

 #28054  door epmans
 
het valt me op dat de witte zijknippers verkeerd om gemonteerd zijn. Oranje zat het wel goed gemonteerd. Is dat bewust?
 #28066  door Coach
 
Die witte zaten op mijn vorige cabrio. Die was zo geleverd, zal ik maar zeggen. Zaten volgens mij ook twee verschillende zijknippers op. De huidige cabrio in de - wat verwarrende - zelfde kleur, heeft alles oranje en dat blijft ook zo. Dit is de eerste keer dat ik oranje mooier vind dan wit bij een E36. In een plaatsje bij Hoorn heb ik ook een E36 standaardbumper gereserveerd bij een leverancier van gebruikte E34 en E36 onderdelen (tegenwoordig ook E46 en E39). Ik ga hier ook geen M-spul op zetten. Vind 'm zo standaard eigenlijk mooi genoeg.
 #28362  door Coach
 
Enige wat er nu als laatste mee gebeurd is, is poetsen en polijsten en de airco weer werkend laten maken
AfbeeldingPolijsten

En de woodline accenten zijn wat uitgebreid
AfbeeldingZwart
AfbeeldingWoodline
 #28381  door epmans
 
netjes hoor
 #28677  door Coach
 
Aan de cabrio is op zich niet zoveel meer gebeurd. Het linkerspatbord is vervangen door een nieuwe, want roest. Hardtop in de kleur heb ik er nu bij (of had ik dat al gemeld). Woodline op de tunnelbak vervangen, want de oude begon te barsten en de stukken vlogen er vanaf. Nu wordt de voorruit nog vervangen, want mysterieus genoeg zat daar ineens een grote barst in.
AfbeeldingWhatsApp Image 2023-05-19 at 14.00.00

Deze zomer maar weer eens wat toeren en dan mag ie weer naar binnen.
 #28702  door Coach
 
AfbeeldingVerse APK
En weer zonder op- of aanmerkingen door de APK. Niet slecht voor een € 1.200,- bakkie bij aanschaf. En de airco werkt ook weer, trouwens.
 #28712  door epmans
 
ik moet ook binnenkort aan het werk voor de apk. de keurmeester heeft nu voor 2e keer gezegd dat ik remleidingen (meerdere of alle) moet gaan vervangen ivm roestvorming.

verder rijd ik er (af en toe) heerlijk mee. en wassen doe ik inderdaad nog steeds niet, daar komen krassen van (tevoorschijn?).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28737  door Coach
 
Tja, dat is het nadeel van wassen cq schoonmaken. Alle mankementen komen tevoorschijn. Maar als je hard genoeg rijdt ziet niemand het hoor.