Theo schreef: ↑28 jul 2020, 06:20 Leuk verhaal zeg! Dit vind ik nou de leukste manier van autorijden, gewoon lekker low budget maar toch alles beter en meer naar je zin maken dan het al was.Ja inderdaad, en ik heb ook altijd de neiging om een auto echt mijn auto te maken. Als ik een auto koop en er vervolgens niks aan doe wat betreft uiterlijk voelt het ook niet meteen als mijn auto.
Deze E39 is ook dankzij de dikke velgen veranderd van een handige 'tijdelijke' woon werk auto naar een waar ik ook trots op kan zijn.
Tevens kan ik weer mooi leren van de techniek die een E39 te bieden heeft.
dannytouringE34 schreef: ↑29 jul 2020, 10:06 Mooi foto's erbij, zo leukt dat de post mooi op. Ga toch maar kijken of ik bij mijn post nog wat foto's kan bijvoegen. Heb ook al wat dingetjes kunnen doen. Groeten, DannyMooi man, ben benieuwd wat je plannen zijn. Waarom heb je trouwens wintervelgen als zomervelgen en andersom? En hoort er ook niet een facelift stuur in? Als het goed is past een mooi E46 sportstuur ook in je E39.
Zo'n facelift E39 is wel mooi en biedt ook veel extra mogelijkheden ten opzichte van een pre facelift.
Zo kan er net zoals je huidige setup een android radio in met bluetooth en allerlei apps waaronder Google Maps, en i-Bus. Daarmee kan je bepaalde functies coderen (redelijk simpel) zoals coming home lights, us lights etc. Ook de verdere status van je auto kan daarop weergegeven worden.
Maar goed ik drijf weer door denk ik..
Heb gisteren voor mijn E39 een nieuwe bumperbalk gehaald. Was eigenlijk op zoek naar een complete bumper in oxfordgrün maar die was gewoon niet te vinden ook al zijn er heel veel van die dingen gemaakt..
Dus de balk maar overgezet, zie hier het verschil. Links is krom, rechts is goed.
Halverwege..
En het resultaat:
Stukken beter. Nu sluit de motorkap ook weer fatsoenlijk zonder 'm dicht hoeven te slaan. Moest eerder ook 2x aan de motorkap hendel trekken om 'm open te krijgen, nu gaat het moeiteloos.