E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #27277  door Merin
 
Martijn M5T schreef: 15 jun 2020, 09:37 Hoi,

Dank. Ik heb net een nieuwe 18 inch Parallel velg gekocht bij BMW. Het stof zit er nog op van al die jaren op t schap.
Zou top zijn als iemand s zou willen meekijken met het raam. Ik woon in Soest.

Groeten!
Ik woon in Amersfoort, wil wel een keer met je meekijken hoor! Hij kan ook even op de brug mocht je dat willen.
 #27279  door Jgpeggeman
 
Welkom hier!

Toe maar, een M5 touring, daar wil ik plaatjes van zien! Dat is in mijn ogen bijna het summum van de e34 (mijn persoonlijke summum is een alpina b10 touring 4.6)
 #27285  door Martijn M5T
 
Hoi Jgpeggeman,

Van de E34 is de B10 4.6 Touring inderdaad een parel. Andere de B10 Biturbo. Zelf vind ik een ‘95 M5 sedan 6 bak ook heel charmant. Tourings in goede staat lijken makkelijker te vinden dan de sedan.
Een niet E34 die ik extreem mooi vind: de E12 B7 Turbo S! Wat een apparaat!

Met fotos plaatsen worstel ik nog altijd. Zal binnenkort een nieuwe poging wagen.
 #27286  door Martijn M5T
 
Merin schreef: 17 jun 2020, 06:30
Martijn M5T schreef: 15 jun 2020, 09:37 Hoi,

Dank. Ik heb net een nieuwe 18 inch Parallel velg gekocht bij BMW. Het stof zit er nog op van al die jaren op t schap.
Zou top zijn als iemand s zou willen meekijken met het raam. Ik woon in Soest.

Groeten!
Ik woon in Amersfoort, wil wel een keer met je meekijken hoor! Hij kan ook even op de brug mocht je dat willen.
Hoi Merin,
Dank. Hij gaat morgen eerst weer terug naar Offenga. Als hij terug is, laat ik t weten.

Groet!
 #27292  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Hoe laat heb bij Offenga afgesproken? Ik ga er morgen toevallig ook naar toe. Ik heb geen tijd afgesproken, slechts een onderdeeltje halen. Groeten, Danny
 #27303  door Martijn M5T
 
Dat klopt! :D Altijd gezellig bij Frits. Komen er al jaren.

Meteen bij 2Polished velgen weggebracht.
 #27304  door xatox
 
Ah bij Nico, die ken ik ook heel goed :D
 #27339  door Jgpeggeman
 
Martijn M5T schreef: 17 jun 2020, 14:45 Hoi Jgpeggeman,

Van de E34 is de B10 4.6 Touring inderdaad een parel. Andere de B10 Biturbo. Zelf vind ik een ‘95 M5 sedan 6 bak ook heel charmant. Tourings in goede staat lijken makkelijker te vinden dan de sedan.
Een niet E34 die ik extreem mooi vind: de E12 B7 Turbo S! Wat een apparaat!

Met fotos plaatsen worstel ik nog altijd. Zal binnenkort een nieuwe poging wagen.
helaas is de b10 biturbo nooit geleverd als touring. en aangezien ik een touringman ben, is de b10 4.6 het hoogst haalbare.

Daarnaast is een 'gewone' m5 touring ook gewoon om te kwijlen!
 #27357  door Martijn M5T
 
Het leuke van de E34 vind ik dat hij met de jaren steeds mooier wordt. Het begint een echte klassieker te worden.

Mijn E34 virus begon in 1988. Toen hebben we mijn moeder aan dr hoofd gezeurd dat ze een nieuwe E34 moest kopen. Dat werd de 535i, handgeschakeld. Nog steeds in bezit met meer dan 400.000 km op de klok met het originele blok. Niet in fantastische conditie maar gehouden uit sentimenteel oogpunt. Ik kan me niet herinneren zo enthousiast te zijn toen die in de garage stond.

Mijn broer heb ik ook een E34 M5 Touring aangepraat. Leuk detail is dat de Tourings beiden Cosmoszwart met zwart lederen bekleding, 6bak zijn.