E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #26993  door Theo
 
Het loopt volledig uit de hand nu...

Ik raak vorige week aan de praat met een oud Collega die al 12 jaar met dezelfde Mercedes rijdt...dat ding staat dus nu bij mij thuis.

Mercedes 230 Kompressor, blauw, 193 PK handgeschakeld, 286.000 kilometer, 17 inch AMG breedset, sportonderstel en 1325 kilo en vooral dat laatste spreekt me erg aan. Dan heb je dus E34 M50B25 prestaties maar dan met ruim 150 kilo minder gewicht, beetje E46 328i kaliber.

Nog geen meter mee gereden, ding is gisterenavond gebracht, maar hij kon wel eens voor een wending mijn E34 land gaan zorgen, je kan er immers prima mee het circuit op ;)

We gaan het zien, die ster op de neus glimt mooi in ieder geval.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26994  door Theo
 
En nog drie:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26996  door Machiel
 
Mooie vloeiende lijnen altijd, die coupés van Mercedes. Net als bij een E31 (de oude 8 serie).

Mijn carrière liep omgekeerd. Eerst een Mercedes hobbyauto (380 SEC) naast mijn daily (VW Caddy). Daarna de Caddy eruit en een E34 als daily. En nu staat de Mercedes staat te koop.
 #26997  door Theo
 
Een 380sec is natuurlijk andere koek, dat is een èchte dikke beer, maar de basislijn is inderdaad gelijk.

Bij deze auto kunnen de achterste zijruiten helaas niet omlaag helaas, dat is altijd wel een vet gezicht als die hele raampartij weg is aan de zijkant.
 #26998  door Machiel
 
Zo bedoel je?
download.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26999  door Theo
 
Precies, dat vind ik dus echt schitterend zo. Maar goed, dat zit er dus niet op :mrgreen:

Eerste probleem dient zich trouwens al aan, de sleutel van de wielsloten zit er niet bij, zo'n irritant 'bloemetje'
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27000  door epmans
 
leuk benzie hoor, goede autos denk ik maar daar is het mee gezegd voor mij. en kunnen soms ook vreselijk roesten, deze blijkbaar niet?

en zon wiel probleem heb ik deze week voor de 2e keer meegemaakt. Toen ik aan het vierde wiel zou beginnen trof ik de adapter toch nog aan...

Maar de wielsloten die bij bmw werden geleverd, zijn nog te bestellen en er bestaan zelfs complete sets van. Deze set heb ik nu voor de 2e keer even kunnen gebruiken van een garagehouder. Misschien heeft MB dit ook als dit via MB geleverd wordt.
Ik zal nog voor je grabbelen want ik meen dat ik ook eens zoiets van een auto heb gedemonteerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27001  door Machiel
 
epmans schreef: 11 mar 2020, 08:25 leuk benzie hoor, goede autos denk ik maar daar is het mee gezegd voor mij. en kunnen soms ook vreselijk roesten, deze blijkbaar niet?
Nee hoor, nergens last van... :lol:
Roest Benz.jpg
Maar het is allemaal grondig aangepakt, waardoor die nu roestvrij is. En dat, als het goed is, ook blijft. Want net als de E34 heb ik de Benz laten verwennen met een Dinitrol behandeling in Alphen aan den Rijn.
Benz na laswerk.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27003  door Theo
 
Deze CLK is vier jaar geleden overgespoten, maar de roest is alweer aanwezig:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27004  door martijn76
 
Een Ster.. Gefeliciteerd.
Straks een dikke S-klasse erbij en dan kan die vag er ook uit 8-) .