E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #23665  door epmans
 
Tonny schreef:
epmans schreef:
Tonny schreef: owww dat is mooi man. maar kan je niet ff een teaser plaatsen dan??? :D
Pff, je hebt geluk, ik kan het helaas niet laten :oops: Hij was wel een beetje vies :D

Nu wel een zichtbare foto?!
beter vies, dan niet gebruiken. veel plezier van je bolide.
 #23676  door Tonny
 
Machiel schreef:Heel mooi, gefeliciteerd! En de hoedenplank doet zijn naam eer aan! :lol:
Haha ja daar is hij officieel voor he ;)

Bedankt iedereen! Ja het is de bedoeling om alle roestproblemen op te lossen, goed onderhoud te geven en daarna maar is de andere dingetjes aanpakken!

Morgenvroeg kan ik hem ophalen, eindelijk!! Kan niet wachten :mrgreen:
 #24530  door Theo
 
Ik krijg altijd braakneigingen van die BVA veiling.

Dan word je een fractie van een seconde getriggered door een vraagprijs van 1000 ballen en lees je vervolgens het woord kavel. Dit ding gaat weg voor 20 ruggen of zo.
 #24785  door Gert
 
Voor iemand die een rappe E34 zoekt, al vind ik het wel een stevige prijs 20.000:
https://link.marktplaats.nl/m1312374566" onclick="window.open(this.href);return false;

Alhoewel ik ook een Toyota heb, vind ik het heiligschennis om een ander merk blok in een auto te planten. Maar goed, ieder zijn mening. Onnodig ook, want ook een BMW is best op te pompen naar 700+ pk.
 #24788  door ivo
 
Dat is de oude (omgebouwde) wagen van Delano, dat blok leeft nu ergens anders in verder.
Met M5 motor en andere uitlaat was dat ding niet alleen serieus snel maar ook luid, zal nooit vergeten dat we lang geleden over de autobahn knalden en hij werd aangehouden omdat ie een paar 100 meter verder nog klonk alsof die naast je reed :shock: 8-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7