E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #375  door Coach

Aangezien dit topic nog helemaal leeg is zal ik maar de eerste foto's van mijn BMW's plaatsen
De nieuwste aanwinst:
Afbeelding

E34 520i 1995 automaat.
Afbeelding

Voor een eenvoudige 520i zit ie goed in de opties. De auto heb ik gekocht bij een handelaar in Roozendaal/Etten Leur en rij ik voornamelijk zakelijk vanwege de gunstige fiscale bijtelling.
Enige wat ik echt mis bij deze auto is airco.
Afbeelding
De één na laatste aanwinst
Afbeelding

E34 520i 1993 automaat
Deze heeft zo'n korte optie-lijst dat ik die zo kan opnoemen: electrische ramen voor. Door de vorige eigenaar is er een mooi leren interieur uit een E32 ingezet.
Momenteel rijdt mijn zoon hier in voor woon- werkverkeer. Binnen afzienbare tijd gaat hij echter weer naar mijn zus: dit was namelijk haar eerste BMW en ze wil 'm dolgraag terug. Moet wat geschoven worden met de BMW's in de familie maar dan heeft iedereen wat ie wil hebben.

Mijn zomer-auto
Afbeelding

E36 325i cabrio 1993 automaat
Die zit heel dik in de opties. Fabriek af zit er al een M-pakket en M-onderstel onder, volledige 18-knops OBC, climate control, semi-automatische softtop, HIFI-set, etc. Daar is in de loop der jaren bijgekomen:
- origineel M3 interieur, M5 sportstuur, originele BMW auto-telefoon, M3 tellerbak, gechipt, etc.
Afbeelding

Van alle auto's werkt alles: alle knopjes, lampjes, schakelaars. Ze zijn na aankoop gelijk naar de garage gebracht en technisch helemaal nagekeken en alles is gerepareerd wat maar te repareren valt. Behalve de Angel Eyes is verder alles origineel. Elk kapje wat er op of in hoort te zitten, zit er weer op, elke kabel is weer origineel, etc. Daar haal ik vooral mijn plezier uit. Een oudere BMW kopen, alles wat er niet in hoort er uit halen en weer origineel maken. Zorgen dat alles werkt zoals het hoort en als er al upgrades gedaan worden, liefst alleen origineel BMW spul.
Laatst gewijzigd door Coach op 28 jul 2014, 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
 #376  door ArRi3

Mooi hoor!

Die 520, is die in Petrol Mica Metallic kleur?

Ziet er stralend uit!
 #377  door Graad

Mooie bmwees hoor :!:
 #392  door Maik

Dus iedereen in jouw familie is BMW gek? Niet verkeerd hoor!
Ik moet het nog altijd met een Mercedes fan (als vader) en een Saab fan (als schoonvader) doen ;)
 #420  door Coach

Maik schreef:Dus iedereen in jouw familie is BMW gek? Niet verkeerd hoor!
Ik moet het nog altijd met een Mercedes fan (als vader) en een Saab fan (als schoonvader) doen ;)
Groot deel wel, in ieder geval en het slaat ook over op de neven en nichten. Mijn broer is een Alfa fan en dat mag dan ook nog wel. Als het maar oudjes zijn... ;)
ArRi3 schreef:Mooi hoor!

Die 520, is die in Petrol Mica Metallic kleur?

Ziet er stralend uit!
De groene bedoel je? Die ziet er echt uit als nieuw! Het is dat ie een deukje achter en een lelijke krasplek op de motorkap heeft, anders was ie gewoon smetteloos. Interieur is ook als nieuw; alsof er nauwelijks mee gereden is. Enige wat er aan moest gebeuren - qua uiterlijk - was een keer helemaal goed schoonmaken van binnen en buiten.
 #597  door Mr Floppy

Dan ga ik ook een kleine bijdrage leveren aan dit topic .
Mijn M5 .
BMW M5 005.JPG
BMW M5 005.JPG (82.73 KiB) 8939 keer bekeken

En voor de zomer mijn 540 touring
067.JPG
067.JPG (80.51 KiB) 8940 keer bekeken
De E36 volgt nog , daar begin ik volgende week aan ,
DIe moet eerst de Mr floppy factor krijgen .
 #2266  door Coach

Afbeelding
Afbeelding

Alleen de E36 cabrio ontbreekt want die staat binnen.
 #2273  door Jgpeggeman

Lekker hoor, 3 van die e34's voor de deur! Heb je die andere 520 nog niet verkocht dan Coach? Toch maar schorsen in geval van andere tijden?
 #2279  door Coach

Nee, is nog niet gelukt. Vraagprijs verlaagd tot 1500 euro zelfs, maar nog geen enkele reactie. Blijkbaar vind ik alleen de E34 geld waard...
Ik ga 'm dan maar als weekend auto gebruiken of eventueel schorsen. Hangt er een beetje vanaf hoe het met mijn opdrachten loopt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 58