E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #22561  door epmans

Die heb ik recent nog ergens gezien, ik denk op fb. Maar daar heb je in je pergament interieur geen ruimte meer voor hoor! Dan moet de casettehouder er weer uit.
Ze bestaan ook voor op de plaats van je telefoon/ navihouder. Vooral in usa te vinden trouwens.
 #22562  door Coach

epmans schreef:Ze bestaan ook voor op de plaats van je telefoon/ navihouder. Vooral in usa te vinden trouwens.
Ja, die heb ik gezien. Maar kan ze zo snel niet meer vinden.
 #22566  door danny-ex-touringE34

Coach schreef:En er blijkt ook nog een originele bekerhouder te zijn voor de E34, maar die is helaas niet meer te leveren. Desalniettemin ga ik toch proberen 'm te vinden.
Als je die vind graag dan de link. Een bekerhouder lijkt me wel handig. Enig idee waar die dan komt? Kan het bij " voertuig uitrusting" in ETK niet vinden nl. . Groeten, Danny
 #22567  door Coach

Partnumber
Partnumber
Schermafbeelding 2018-01-02 om 14.47.44.png (15.22 KiB) 135 keer bekeken
Cupholder
Cupholder
Schermafbeelding 2018-01-02 om 14.47.26.png (186 KiB) 135 keer bekeken
In real oem en/of bmw info kom ik 'm ook niet tegen. Misschien bij de E32.
 #22568  door JerunK

Er circuleert op YouTube een filmpje van een amerikaan die helemaal afgeeft op precies die cupholder en het feit dat die vermaledijde Europeanen geen fatsoenlijke cuphouders in hun auto's inbouwen. Beetje over the top, maar toch best vermakelijk:

#22577  door Coach

Ik ben overtuigd; die cupholders gaan het niet worden.... :D
 #22596  door danny-ex-touringE34

Voor mij geldt hetzelfde: dat wordt 'em niet. Filmpje van Jeroen: Typische reactie; vinden anderen ook(zie de commentaren). Groeten, Danny
 #22684  door Ruck

Mooi Filmpje! :lol:
Vooral de manier waarop, maar die cupholders zijn ook niet echt van de kwaliteit die we gewend zijn bij dit bouwjaar bmw
 #22691  door Coach

Er staan nog andere op eBay: zie deze link.
Deze gaan in het opbergvakje, zo te zien.
Cupholder
Cupholder
Afbeelding 2.png (75.54 KiB) 93 keer bekeken
Jammer genoeg zijn de verzendkosten even hoog als de prijs van de cupholder zelf. Denk dat hier een mooi project ligt voor Patrisio en zijn 3D printer.
 #22692  door epmans

Ja dat is geen gek idee want dan kan hij tevens in gewenste kleur maken ipv altijd maar zwart.

Ik hoef m niet want ik heb al wat in t handremconsole, jij toch je cassettehouder Patrick?
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 58