E34Forum.nl

Plaats hier leuke foto of video's van E34.
 #21644  door danny-ex-touringE34

Coach schreef:nog twee dingen: de achterruitverwarming werkt niet echt voluit en de radio ontvangst blijft slechts ondanks nieuwe (andere) antenneversterkers. Lijkt net of daar te weinig stroom komt. Iemand een idee?
Hoe bedoel je: "" achterruitverwarming werkt niet echt voluit "" ?
De antenneversterker: heb je een ander kasje daar onder de linker afdekkap veerpoot? Ik had die ook eens vervangen, geen verbetering. Toen een raamantenne met versterker aangebracht. Nu vrijwel storingsvrije ontvangst. Groeten, Danny
 #21670  door Coach

Ik heb alleen het kastje in de C-stijl een paar keer vervangen. Of bedoel je die ook?
 #21672  door epmans

danny heeft het over touring, dit gaat nu over jouw sedan. ;)
 #21673  door Coach

Verwarring alom. Misschien kan het beter splitsen, nu loopt het wat door elkaar.
 #21675  door danny-ex-touringE34

Coach schreef:Ik heb alleen het kastje in de C-stijl een paar keer vervangen. Of bedoel je die ook?
Ja die bedoel ik en dan, bij mijn auto, wel van de Touring. Zoals gezegd: een vervanger van de sloop verbeterde niks. Groeten, Danny
 #21686  door Coach

dannytouringE34 schreef:Ja die bedoel ik en dan, bij mijn auto, wel van de Touring. Zoals gezegd: een vervanger van de sloop verbeterde niks. Groeten, Danny
Same here, paar keer vervangen maar mocht niet baten.
 #21791  door Coach

Knutselmiddag aan de Green Hornet
Afbeelding
Afbeelding
Achterste dagrijverlichting aangesloten en zoals het (schijnbaar) hoort: geel voor en oranje achter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De plastic kappen rond de koplampen schoongemaakt en gelijk zwart gespoten. Gelijk ook de grill en niertjes goed schoongemaakt en ingespoten met antiroest.
Altijd een beetje eng klusje want eruit halen is één ding, maar het moet ook nog allemaal terug. Maar het is gelukt en nog beter dan het was. Front ziet er weer superstrak uit.
 #21792  door Machiel

Dat kun je wel zeggen! Als E34-front-fetisjist zou ik dat ook eens moeten doen. Mooi hoor!
 #21794  door Ruck

Netjes Coach! Hij ziet er weer strak uit!
Dat moet ik ook nog "ooit" doen, samen met de bumper sierlijsten
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 58