E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #20388  door Coach
 
Restless schreef:Nou coach, vertel, wat heb je staan? En is het een Touring?
Ik heb een 518i touring staan met bijna 400.000 km op de teller. Interieur is als nieuw. Heb 'm nu een week of vier en in mijn topic kun je zien wat ik er allemaal aan gedaan heb. Zie viewtopic.php?f=36&t=2072" onclick="window.open(this.href);return false;.

Komende week wordt de linker draag arm vervangen en ga ik bij een forumlid 'nieuwe' deuren ophalen.
 #20389  door Restless
 
Coach schreef:
Restless schreef:Nou coach, vertel, wat heb je staan? En is het een Touring?
Ik heb een 518i touring staan met bijna 400.000 km op de teller. Interieur is als nieuw. Heb 'm nu een week of vier en in mijn topic kun je zien wat ik er allemaal aan gedaan heb. Zie viewtopic.php?f=36&t=2072" onclick="window.open(this.href);return false;.

Komende week wordt de linker draag arm vervangen en ga ik bij een forumlid 'nieuwe' deuren ophalen.
En die Paarse, is die niet toevallig te koop :D?
 #20390  door Coach
 
Haha, toevallig niet of je moet heel veel geld neertellen. Dat is overigens een tds, dus het moet wel rendabel zijn om te gaan diesel rijden.
De Calypso-rode zit overigens best goed in de opties:
- airco
- cruise control
- ATA
- electrische ramen rondom

Vooral dat laatste heb ik nog niet eerder in een E34 gehad en ik heb er toch al behoorlijk wat versleten.
 #20391  door Restless
 
Coach schreef:Haha, toevallig niet of je moet heel veel geld neertellen. Dat is overigens een tds, dus het moet wel rendabel zijn om te gaan diesel rijden.
De Calypso-rode zit overigens best goed in de opties:
- airco
- cruise control
- ATA
- electrische ramen rondom

Vooral dat laatste heb ik nog niet eerder in een E34 gehad en ik heb er toch al behoorlijk wat versleten.
Als je me een bericht stuurt kunnen we misschien het een en ander bespreken, ik weet niet hoe ik je een bericht stuur namelijk haha.
 #20392  door Coach
 
Stuur maar naar coach58 at kpnmail.nl.
 #20393  door Restless
 
Coach schreef:Stuur maar naar coach58 at kpnmail.nl.
Verstuurd
 #20401  door Ron1966
 
De techno violett touring is gereserveerd............ afblijven !!!! !

Groet,
Ron.
 #20402  door Restless
 
Ron1966 schreef:De techno violett touring is gereserveerd............ afblijven !!!! !

Groet,
Ron.
Hou m maar ik vind de rode Touring ook dik haha
 #20480  door Restless
 
Na te zijn wezen kijken bij Coach, voor de rode Touring en er heel veel over te dromen, bleek dat de deuren die hij op het oog had ook roest hadden. Heb hier geen ervaring mee en ik wil niet tegen de roest gaan vechten, dus ben ik alsnog naar een E34 opzoek, het liefst een sedan, airco is een vereiste, cruise control is zeker mooi meegenomen. Maar nog Het belangrijkste, geen roest bij de deuren. Als het er nog niet zit wil ik het beste laten behandelen, maar als de roest er eenmaal zit dan weet ik niet wat Ik moet doen en zou het zonde vinden als door mijn onkunde de auto straks alsnog door roest.

Als iemand iets weet, hoor ik graag van je!