E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #20305  door hageneesje
 
Even voorstellen,

Ik ben Marcel en sinds kort weer in het bezit van een BMW.

Betreft een in goede staat verkerende e34 518i touring uit '95.

Aanmelden op het forum leek me logisch gelet op de hoeveelheid info die je hier kan vinden.

Ben van plan hem goed bij te houden dus alle hulp is welkom als dat nodig is en dat ga ik hier met jullie info vast vinden.

Groeten, Marcel
 #20307  door Coach
 
Welkom; weer een 518i en weer een Touring! Ze worden stuk voor stuk gered. Mooi hoor.
 #20308  door MemphisBmw
 
Welkom, heb je misschien nog een paar leuke of mooie foto's van deze 518i touring?

Ook wel een belangrijke vraag; hoeveel km heeft hij/zij ervaring en welke kleur en opties zitten erop?

Mocht je nog een goeie maar niet dure poetser zoeken mag je me altijd een PB sturen, her en der op het forum staan topics van welke auto's ik inmiddels gedaan heb :mrgreen: 8-)

Veel lees en leer plezier hier op het gezelligste forum!
 #20310  door hageneesje
 
Donkerblauw, 260000 km ervaring, alles nog origineel en ben op een handelaar na de 2e eigenaar. Altijd keurig onderhouden geweest. Hij rijd als nieuw :D
En opties.. zo kaal als maar zijn kan, alles mechanisch maar das nostalgie.

Poetsen mag idd wel een keer maar daar ga ik me een zaterdagje op storten, tnx voor het aanbod.

Mn vorige bmw was een 320i 6 pitter al was dat 20 jaar geleden.. blijft toch trekkeb dus de stoute schoenen maar weer aangetrokken

Foto's gaan nog volgen
 #20312  door Machiel
 
Welkom Marcel! Zijn voorgeschiedenis klinkt goed in ieder geval. Veel plezier ermee!
 #20345  door easy rider
 
Welkom Marcel,

Veel plezier op het forum.
 #20364  door Ruck
 
Welkom op het forum

Ben benieuwd naar de foto's van de touring! Het wordt idd een meerderheid :twisted: