E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #18954  door dj.verhulst
 
Toen ik nog in de autotechniek werkzaam was heb ik ooit stage gelopen bij een BMW dealer en later bij een andere dealer gewerkt toen zwaar besmet met het BMW virus.
maar geen geld om privé een BMW te rijden, maar via de zaak mocht ik BMW rijden.
Later andere dingen gaan doen, maar BMW is nooit uit beeld geweest, en jaren later heb ik een opknap motorfiets een BMW K75 gekocht en die netjes gemaakt, inmiddels rij ik alweer op mijn 3e BMW motor, heel erg leuk.

maar nu wil ik eigenlijk toch een hobby auto ernaast die naast de verantwoorde daily ride, dan zou ik een E30 maar een E34 is ook helemaal mijn ding, moet alleen nog een stalling hebben.
het nadeel van een motor, altijd die kleding en weer gevoelig en kwetsbaar in het verkeer, en in een auto willen leden van mijn gezin en vrienden wel mee .
als ik kon kopen wat ik wilde een E34 met een M50B25TU met mooie metalic kleur.

nu kan ik voorlopig alleen meelezen en nog niet kopen. misschien naar een meeting als die in de buurt is , ik maak graag foto's en filmpjes van auto's heb een goedlopende auto site en youtube kanaal, alleen de aanvoer van test materiaal is lastig.
 #18962  door easy rider
 
Welkom dj.verhulst,

Veel plezier op het forum.

Er komen nog wel eens leuke E34's voorbij hier voor een schappelijke prijs en het mooie is dat die auto dan eigenlijk altijd van een liefhebber is geweest dus geen Marktplaats meuk.
 #18965  door dj.verhulst
 
dat is eigenlijk ook wel een idee.
 #18969  door ivo
 
Welkom hier op het forum!
 #18970  door Machiel
 
Welkom en succes met de zoektocht! Zoek je een stalling om hem binnen te zetten, of heb je überhaupt geen plek waar je hem kwijt kunt? De meeste van ons hebben hem buiten staan, schat ik.

Zo'n K75 is wel een mooie klassieker geworden ondertussen. Hoewel er nog genoeg van rondrijden, volgens mij.
 #18971  door dj.verhulst
 
ja ik zou hem wel droog en als het even kan vorst vrij willen kunnen stallen ,, want je rijd minder met zo'n ding als je daily ride dan heb je ze zeker in de winter vocht problemen ( kans op ) als je een E34 als daily gebruikt is er niks aan de hand maar dat wil ik niet vanuit kosten overwegingen.

als ik hem bij mij in de straat neer zou zetten zou ik toch gezeik met de buurt krijgen.

erg jammer dat de E34 net te jong is voor de overgangregeling, ik geef liever m'n geld uit aan het verbeteren en onderhoud uit dan aan belasting.

nou het K75 loopt nu wel terug de mooiere exemplaren worden duurder, het zijn fijne motoren en met wat aanpassingen kunnen ze prima mee , doe er moderne banden onder en upgrade de vering en je rijd gewoon met de meute motoren gewoon mee.

vind het sleutelen ook leuk, kan ook wel wat, heb voor ik in de ict zat als automonteur gewerkt.
 #18973  door Coach
 
Welkom op het forum. Als je test-auto's voor je site en/of youtube kanaal wilt, zijn er hier vast wel leden die hun auto hier een keertje voor willen lenen.
 #18976  door dj.verhulst
 
Coach schreef:Welkom op het forum. Als je test-auto's voor je site en/of youtube kanaal wilt, zijn er hier vast wel leden die hun auto hier een keertje voor willen lenen.

zou geweldig zijn als mensen dat zouden willen
ik kan foto's maken en video's

Afbeelding

ook acties foto's
 #18981  door Coach
 
Nou, mijn E34's mag je filmen! Ook leuk om te hebben als trotse eigenaar.