E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #18839  door BimmerFreak80
 
Hallo Allemaal,

Ik ben Xander en woon in de omgeving van Tholen (zeeland). Vanaf aanstaande maandag ben ik samen met mijn vriendin eigenaar van een rode E34 uit 1995. Deze heb ik noodgedwongen moeten kopen omdat onze gezinsbolide het niet meer kon volhouden (Rusty.nl)

Nu is het uiteraard geen ramp om een lekkere oude bolide te kopen, zelf heb ik 3 E30's staan ;) waar ik veel tijd en energie in steek. Deze 5 serie is op onze weg gekomen en wil m dan daar waar mogelijk de liefde geven die hij nodig heeft om er minimaal 1 a 2jr mee te gaan rijden.

De reden voor het aanmelden is dan ook om zoveel mogelijk (hopelijk eerlijke) info te vergaren en zo lekker aan de slag te kunnen gaan!

Daarom wil ik jullie bij voorbaat al bedanken voor de reacties en wie weet tot zwaais op de snelweg!!! 8-)

Gegroet,

Xander

PS: Fotos heb ik nog niet maar die volgen vast nog wel
 #18840  door JerunK
 
Een E34 is inderdaad geen ramp om te kopen. Welkom.
 #18842  door MemphisBmw
 
Welkom Xander,

Ben ik (a)sociaal als ik graag foto's zou willen zien van de E34 maar ook van de 3 E30's? :oops: :mrgreen:

Hier krijg je alleen maar eerlijke antwoorden trouwens, hopelijk binnenkort weer een sleutel meeting. Altijd leuk en gezellig om gezichten achter een naam te plaatsen en ondertussen met elkaar te sleutelen.

Veel plezier hier op het forum en veel veilige km's toegewenst.
 #18845  door Blackthunder
 
Welkom! Ik ben net zoals Memphis wel nieuwsgierig naar foto's! :)

Ook ben ik wel benieuwd wat voor energiebron onder de motorkap ligt.
 #18846  door Machiel
 
Welkom en veel plezier met de E34! 1 à 2 jaar klinkt wel nog wat bescheiden... :D
 #18853  door easy rider
 
Welkom Xander,

Veel plezier op het forum.
 #18862  door Ruck
 
Welkom op het forum! Veel leer en lees plezier!