E34Forum.nl

 #8143  door flash
 
attetjapnurd schreef:ff een oftopic vraagje, ik zie dat je mpars hebt welke maten hebben die van jou ?
origineel e34? 8j en 9j of 8j en 9.5j van de e38?
alvast bedankt
850CSi is mij verteld, dus dan 8j en 9.5j ;)
 #10177  door looney
 
@Flash,

Je hebt daar de mooiste spoiler die je maar kan bezitten.
Als je hem niet wilt, dan wil ik hem zelf ook wel overnemen :D
Heb hem destijds ook met veel pijn en moeite kunnen bemachtigen.
En uiteindelijk op mijn E34 geplaatst.
Ziet en heel mooi uit en laat je niet gek maken door het vertekend beeld wat je nu ziet.
Als hij goed is gemonteerd met bouten en al, dan zal je zelf wel zien dat het er behoorlijk strak uitziet.
Vergeet wel niet even 2 nieuwe dempertjes voor spoiler voor je kofferklep aan te schaffen.
 #10382  door flash
 
looney schreef:@Flash,

Je hebt daar de mooiste spoiler die je maar kan bezitten.
Als je hem niet wilt, dan wil ik hem zelf ook wel overnemen :D
Heb hem destijds ook met veel pijn en moeite kunnen bemachtigen.
En uiteindelijk op mijn E34 geplaatst.
Ziet en heel mooi uit en laat je niet gek maken door het vertekend beeld wat je nu ziet.
Als hij goed is gemonteerd met bouten en al, dan zal je zelf wel zien dat het er behoorlijk strak uitziet.
Vergeet wel niet even 2 nieuwe dempertjes voor spoiler voor je kofferklep aan te schaffen.
Bedankt! Heb hem nog altijd op de kast liggen en jouw reactie doet me er opnieuw aan denken om hem te monteren.. Ook bedankt voor de tip, wist niet dat er verschil was!
Verkopen ga ik niet doen vrees ik, puur toeval door de stock lijst van de lokale dealer op te vragen heb ik deze aan een prijsje mogen kopen omdat er anders toch nooit iemand deze nog ging bestellen, gezien er ook bijna niemand hem kent.